Algemene ervaring/mening Dynasty Selection

Helaas baal ik er ook van dat er niet dichtbij een dealer zit. Ik ben dit jaar echter wel van plan er een stukje voor te rijden. Erg gevarieërd vuurwerk voor meestal hele mooie prijzen:)

Ik ben van plan om bij Hornsveld in Hilversum mn Dynasty te kopen. Ik heb hier goede dingen over gehoord, ook staat er op de site dat er maar 10 min wachttijd is :cool:

Dit jaar het meeste van dynasty gehad :) en was er zeer over te spreken :)

De heavy 3, pyro trio, Pyro duo stuk voor stuk prachtpotten

En dan de 500Gram serie zitten hele mooie potten tussen :)

Vooral de Mystic World vind ik 1 van de beste potten van hun :)

nu ik de prijzen vergelijk met het foldertje van Hornsveld in hilversum.
en het foldertje van de vuurwerkwinkel in Naarden,die we gister bij de demo kregen,ben ik eens prijzen gaan vergelijken, er zit bij sommige producten gewoon meer als 5 euro verschil in,naarden is gewoon een stuk goedkoper met haar spullen dan de winkel hornsveld in hilversum

nu ik de prijzen vergelijk met het foldertje van Hornsveld in hilversum.
en het foldertje van de vuurwerkwinkel in Naarden,die we gister bij de demo kregen,ben ik eens prijzen gaan vergelijken, er zit bij sommige producten gewoon meer als 5 euro verschil in,naarden is gewoon een stuk goedkoper met haar spullen dan de winkel hornsveld in hilversum

Klopt, het is me gewoon over het algemeen opgevallen dat bij Wolff de prijzen per dealer erg kunnen verschillen.
Ik verwacht dat het door verschillende redenen kan komen; er zijn veel Wolff dealers. Dus Sommige dealers verlagen de prijzen om ook te kunnen concurreren met collega Wolff dealers.
Wolff is fantastisch vuurwerk, met een hoge prijs/kwaliteits verhouding (vind ik toch). Als je de prijzen wat verhoogt kun je nog steeds goed competitie bieden aan je omgeving, en je hebt wat minder afzet nodig om dezelfde winst te behalen. (Erg gunstig als je bijvoorbeeld zit met een kleine bunker.)
:bye:

Ik zit vandaag alle filmpjes bijlangs te kijken en een paar dingen vallen me op:
Ik vind de Dynasty potten vooral goed in de lagere prijsklasses. Daar is de prijs-kwaliteitsverhouding vaak erg goed. Kom je bij wat zwaardere potten, dan springt de prijs opeens omhoog, en is hij m.i. meestal te hoog voor wat ik zie.
Ander punt is dat best veel potten te langzaam gaan en bijna log overkomen. Dan zou je ze moeten combineren met andere potten, maar dat lijkt me de bedoeling niet van bv een 300grammer van 35euro...

Ik zal weinig dure potten van Dynasty kopen, een enkele prachtige uitschieter, en me op de kleinere richten. En voor de groten me wenden tot andere merken...

edit; ik ben nu bij de 2007 aanwinsten aangekomen, en zie dat daar de prijzen voor de grotere potten heel veel schappelijker zijn, bv; Desert At Night (niet heel mooi maar toch), 500gr, 30 euro. Kijk, dat is nou mooi!

Laatst bewerkt:
Die vorige post was wat betreft de prijzen en verhouding tot kwaliteit. Nu even sec over de effecten.

Ik vind dat Dynasty ontzettend gevarieerd is. Ze (ughe even voor t gemak persoontjes aanwijzen) durven ongewone effecten in te zetten en te spelen met het ritme. Soms valt dat wat log uit, maar soms komt het de pracht van kleuren of vormen juist ten goede. Verschillende effecten in 1 pot, maar ook per effect wordt er veel gevarieerds qua kleur enzo in gestopt, prachtig. Maar als het beter is wordt er gewoon een eenkleurige peony gelanceerd.
Dynasty is een merk wat niet zomaar wat potten op de markt pleurt, maar varieert, verbetert, en verrast. Ik vind het een van de beste merken op de markt!

het mooie van Dynasty vind ik nog wel de verpakking.
het ziet er heel mooi en vrolijk uit!
en tot de effecten klopt dit ook nog eens.

Zelf werk ik bij een wolff dealer die vrijwel alleen classic en dynasty verkoopt.
Zelf heb ik dan ook altijd veel dynasty.

De spullen waar ik erg positief over was:

Kleine potjes:
jet atack (echt super en een erg hoog tempo)
navy seals
flying eagles

gemiddelde potten:
Wild cats (crackling was ongelooflijk breed!)
Concerto rosso (jammer dat je hier niemand over hoort! voor mij een perfecte vervanger van yellow cabs en een stuk goedkoper!)
sky ryder (Leuke felle mines in een super tempo en dan telkens een serie schoten)
monster trio (brede peony en leuke fish)
Er zijn nog mooie potten maar dit is wel even goed zo

Grote potten
Aftershock tnt (snap niet dat iedereen zo negatief over deze pot is, Wat een spektakel)
Stars over paris
Panter

(1e post op VWC)

Hmm., zelf heb ik geen ervaring met dit merk maar het spreekt me zelf wel aan dat ze thema's hebben (aardrijkskunde (plaatsnamen), 'militaire' (termen), dieren etc).
ook vind ik de prijs/kwaliteit goed tot heel goed te noemen. Hierbij ben ik wel afgegaan op de filmpjes/meningen van andere :D

Ik was vroeger helemaal gek van de Crown collection maar sinds een jaar of 3 ben ik helemaal dynastie(wolff) fanaat.Is dus voor mij de beste collectie

Volgens mij zijn de prijzen van Wolff dit jaar nog steeds beter (prijs/kwaliteit) dan die van alle (?) andere merken.

ik heb deze colectie vorig jaar een keer gehad en ik ben er zeer te vreden over, maar er viel me wat op de duurdere cake's waren in verhouding veel minder dan de goedkopere cke's dit jaar zeker weer wat van deze colectie wat halen

gr feabal

ik heb deze colectie vorig jaar een keer gehad en ik ben er zeer te vreden over, maar er viel me wat op de duurdere cake's waren in verhouding veel minder dan de goedkopere cke's dit jaar zeker weer wat van deze colectie wat halen

gr feabal

verhoudingsgewijs kun je best gelijk hebben, dus: goedkopere cakes zijn gezien de prijs/kwaliteitsverhouding beter, omdat het waarschijnlijk gewoon meer geld kost om een grotere cake te produceren. Wolff vuurwerk houdt wel echt aan hun missie: mooi vuurwerk voor een betaalbare prijs!

Wolff vuurwerk houdt wel echt aan hun missie: mooi vuurwerk voor een betaalbare prijs!

Jaa, dat valt me ook op :P het is wel prettig dat Wolff een van de weinige is die ook mooie effecten in de goedkope potjes heeft en niet alleen de mooie effecten in de dure cakes zoals de meeste merken stopt.

ik heb nog nooit wolf vuurwerk gehad maar wou dit jaar een pakketje ophalen namelijk green box assortiment, vroeger peking opera 1(is omegelabeld) iemand ervaring of zelf iets ervan gefilmd??
wolff producten zijn in vergelijking met schuurmans minimaal 3X de prijs waard! als ik het zo zie!

Het is een leuk pakketje, maar verwacht geen boeketten. Gewoon tails ;)
Voor dat geld kun je beter de Heavy 4 nemen :)

Ik heb nu sinds twee jaar Wolff vuurwerk gehad en ben er erg tevreden over.
Prijs/kwaliteits-verhouding is erg goed. En daar houd ik van :)

Met Wolff vuurwerk kun je zowel met een groot als een klein budget erg mooi spul in huis halen.

Back
Bovenaan