Algemeen StookMaatjes Gezocht.

Voor de freaks die nog stookmaten zoeken in eindhoven en omgeving stuur mij even een PM, In eindhoven is er een groep freaks die samen op een verantwoorde manier vuurwerk afsteken.

Eindhoven ben ik bij. Was vorig jaar heel leuk, heel gezellig en veel leuke producten gezien

Ik zou ook een keer willen stoken met liefhebbers.. ben altijd alleen aan het stoken.

Ik ben 25 jaar en heb een lichte vorm van Autisme dus ben best verlegen in het begin. Maar zou toch een keer mijn passie willen delen met andere vuurwerkliefhebbers.

Dus ik zou misschien een stookmeeting willen organiseren als er genoeg animo voor is in omgeving Arnhem, hier in het park is nog wel een mooie stookplek. Alleen is niet makkelijk bereikbaar dus moeten wel steeds met vuurwerk sjouwen.

Het liefst zou ik tussen 10.00 en 14.00 willen stoken, ligt ook aan het weer natuurlijk. Maar dat kunnen we dan wel zien.

Verder zijn er wel wat regels bij de stookmeeting:
Geen illegaal vuurwerk.
Het liefst ouder dan 18 jaar.
Respect voor iedereen.
Veilig met vuurwerk omgaan, dus cakes die makkelijk om kunnen vallen ff vastzetten en geen geklooi met vuurwerk (Maar dat lijkt me logisch)

Groetjes vuurwerkftw

Wellicht heb ik wel interesse. Stook echter meestal niet alleen dus kan nog niets toezeggen. Mocht je tegen die tijd serieus wat opzetten, hoor ik graag van je!

pyro-freak

Voor de freaks die nog stookmaten zoeken in eindhoven en omgeving stuur mij even een PM, In eindhoven is er een groep freaks die samen op een verantwoorde manier vuurwerk afsteken.

hey bolle - zoals je weet wil ik er graag bij zijn. Ik hoor wel wat de plannen zijn, kunnen we vanuit ons dorpje carpoolen misschien :)

Tot een jaar of 3/4 geleden was ik nog vol op aan het stoken met mijn vaste kameraden groep. Maar elk jaar kopen die minder en dit jaar zijn ze zelfs van plan om niks meer te kopen! Jammer maar kan het op zich ook begrijpen.

Nu lijkt het me eens leuk om met meer liefhebbers te stoken! :)

Heb je zin om te komen stoken in Groningen, en ben je ouder als 16 jaar stuur me dan even een pm! :wink:

Rasco, Nikos en ik wonen in omgeving Drachten. Aangezien ik ook altijd alleen stook denk ik eraan om dit jaar voor een paar uurtjes naar Rasco te gaan. Als er een grotere groep is, is het natuurlijk altijd interessanter.

Moet wel zeggen, bij mij gaat het maar om een uurtje of 3. S'middags altijd carbidschieten met een groepje.

Mensen in Tilburg of in de buurt zijn welkom te komen stoken aangezien ik daar dit jaar ben.

Haha Thunderboy ik kan me niet voorstellen dat jij je verveeld met oud&nieuw en dus stookmaatjes zoekt haha en je bent altijd welkom zeker voor men show savonds haha.

Mensen in Enschede die zin hebben om met meerdere mensen te stoken?
Ik word dit jaar nog 23 dus ben geen die-hard overdag stoker meer maar ik probeer zeker wel de nodige kruitdampen binnen te krijgen!

Kom lekker naar Amstelveen.

We komen altijd met een groepje bij elkaar vanaf een uurtje of 12,00.

Dus voor iedereen die in omgeving Amstelveen een stookmaatje zoekt. Sluit je aan bij ons groepje "stokers":D

Ik weet dat bij jouw wel genoeg te stoken valt gezien de beelden van afgelopen jaar (of het jaar ervoor...)!

Zag net dit topic pas terwijl ik ook een eigen had aangemaakt.

Maar zijn er hier mensen die oudjaarsavond in Spijkenissr willen stoken? Heb hier.mooi de ruimte maar geen gezelschap om mee te stoken.
Drankjes wordrn verzorgt "zolang de voorraad strekt". Aanvang rond 19:00, totdat jullie het zat zijn :)

Stuur maar een pm als je wilt komen.

Back
Bovenaan