Algemeen StookMaatjes Gezocht.

Zag net dit topic pas terwijl ik ook een eigen had aangemaakt.

Maar zijn er hier mensen die oudjaarsavond in Spijkenissr willen stoken? Heb hier.mooi de ruimte maar geen gezelschap om mee te stoken.
Drankjes wordrn verzorgt "zolang de voorraad strekt". Aanvang rond 19:00, totdat jullie het zat zijn :)

Stuur maar een pm als je wilt komen.

Het probleem van alleen stoken lijkt zich vooralsnog opgelost te hebben! :D

Wie heeft er zin om oud & Nieuw met een groep freaks door te brengen?

1 heerlijk grote bult mooie producten en de hele avond en nacht lekker freaken!
Stoken, filmpjes schieten, onvergetelijk oudjaar beleven.
Geen rotjesgooiers, wel genieters!

Laat t weten of dit je mooi lijkt!

Wie heeft er zin om oud & Nieuw met een groep freaks door te brengen?

1 heerlijk grote bult mooie producten en de hele avond en nacht lekker freaken!
Stoken, filmpjes schieten, onvergetelijk oudjaar beleven.
Geen rotjesgooiers, wel genieters!

Laat t weten of dit je mooi lijkt!

In welke richting van het land doel je dan en welke inleg denk je aan? Ik kan miss wel langskomen anders :p

Ik zit zelf samen met een medefreak in t noorden van t land.
Maar ergens anders oudjaar doorbrengen vinden we ook prima
als t maar met een groep liefhebbers is!

Jo! Aangezien ik geen echte vuurwerkliefhebbers in mijn vriendengroep heb en ik het wel jammer vind om dan als enige vuurwerk te hebben en af te steken ben ik op zoek naar een stookmaatje/stookgroep voor aankomende oud en nieuw avond en nacht. Ik ben 22 jaar oud en woon in Leiden, ik zou hier wat kunnen organiseren maar ik vind het ook prima om er een stuk voor te rijden! (+/- straal van 100km). Het lijkt me heel tof om een keer met medefreaks te stoken, dus als ik me ergens bij kan aansluiten of als je interesse hebt om hierheen te komen (alleen Nederlands en Belgisch consumenten vuurwerk ivm. buren), laat het me weten aub :).

Groetjes,

Jeroen

Zijn er hier mensen die overdag en de vroege avond gezamelijk door willen brengen iets ten zuiden van Rotterdam?

Gewoon gezellig vroeg meeten, hapje en een drankje erbij en wat cat 1 afsteken (ander vuurwerk op eigen risico)? In de avond om 6 uur kunnen we dan een klein showtje schieten gezamelijk.
De vroege avond komt neer op tot een uur of 7 of 9, aangezien ik daarna mijn vriendin op ga halen uit haar werk om samen oud en nieuw te vieren. Uiteraard mag iedereen gewoon blijven hangen, maar organisator en catering verlaat ik jullie dan wel.

Ik hoor het graag as er animo is, dan kan ik eten en drinken van te voren regelen.

Tijd: ~10:00 - 19:00 (of 21:00)
Wat: overdag gezellig ouwehoeren en cat 1 stoken. Om 18:00 een showtje schieten.

Zijn er hier mensen die overdag en de vroege avond gezamelijk door willen brengen iets ten zuiden van Rotterdam?

Gewoon gezellig vroeg meeten, hapje en een drankje erbij en wat cat 1 afsteken (ander vuurwerk op eigen risico)? In de avond om 6 uur kunnen we dan een klein showtje schieten gezamelijk.
De vroege avond komt neer op tot een uur of 7 of 9, aangezien ik daarna mijn vriendin op ga halen uit haar werk om samen oud en nieuw te vieren. Uiteraard mag iedereen gewoon blijven hangen, maar organisator en catering verlaat ik jullie dan wel.

Ik hoor het graag as er animo is, dan kan ik eten en drinken van te voren regelen.

Tijd: ~10:00 - 19:00 (of 21:00)
Wat: overdag gezellig ouwehoeren en cat 1 stoken. Om 18:00 een showtje schieten.

Omgeving zuidplein?

Hierbij wou ik weten of er misschien wat mensen uit geldermalensen of de dorpen omheen. Hier aanwezig zijn. Wie weet valt er een leuke legale stook sessie organiseren in de avond. Ergens op het grasveld naast de tennis vereniging of op bijvoorbeeld de pakeer plaats van het zwembad waar er waarschijnlijk voldoende ruimte is en er naar 18:00 minder volk is.

Zelf wonende in Gouda, Goverwelle om exact te zijn. Zijn er mensen die in de avond en nacht samen willen knallen? (Ben meestal wel snel klaar, rijd wel op 112 meldingen en sta wel vaak op dezelfde plek. Maar goed, ik kan me aanpassen) Heb een rijbewijs, maar wil niet helemaal ergens na toe rijden rond 12 uur id nacht. En wil voor 22.00 uur thuis zijn ivm cabaret.

Ik kom uit Tilburg, nu is oudjaar voor mij echt iets wat je met vrienden en familie viert.
Elk jaar zijn er echter steeds meer vrienden die toch eerder afhaken.
Als er mensen zijn die het leuk lijkt om een uurtje of misschien 2 wat samen te stoken, of wat projecten te maken lijkt mij dat ook wel wat.
Ikzelf steek alleen consumentenvuurwerk af, maar ik heb er geen problemen mee als anderen ook ander spul afsteken.

nog liefhebbers hier om te stoken in zaanstad om 18.00 ? :D er zullen wat mooie producten voorbij komen..

Back
Bovenaan