Algemeen StookMaatjes Gezocht.

Gewoon een jaartje wat meer vuurwerk en minder carbied,, kom naar amersfoort,, al is het voor 2-3 uurtjes :D

Hoe meer zielen hoe meer vreugd!
Ik kan alvast melden dat er een hoop leuke producten de lucht in gaan!
Vanuit mijn kant kunnen jullie zoieso wat spektakel verwachten :D
Misschien binnekort maar is bij shock langs rijden om de stook locatie te bekijken, ben wel nieuwsgierig.

Je bent welkom! Verwacht er niet te veel van, het is niet groot, maar daardoor des te leuker. En ik zorg samen met mijn buurmannen voor de oliebollen!

:D het hoeft ook niet groot te zijn haha! als het maar een mooi plekkie is.
Misschien komen ik en memory voor december nog een keer langs om kennis te maken en even te kijken,
altijd leuk om op de hoogte te zijn.
tof dat er toch nog wat meer animo voor komt!

hey shock hoop dat je dit jaar wel er bent 2j geleden was je er niet , ik hoop dat ik erbij bent ergens in de middag denk ik ligt aan me werk

Ik ben voor dit jaar op zoek naar een goede filmer van een beetje leeftijd.
Wil nu wel eens een keer een goed filmpje van o&n hier bij mij.
Dus wil je een geweldige avond en heeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeel vuurwerk zien stuur me dan een pm.

Gr

Lijkt mee ook wel erg leuk om met gelijk gestemde een paar uurtjes te stoken. Ben dan wel geen super freak zoals sommige hier, maar een paar uurtjes ouderwets stoken is nooit weg natuurlijk. Woon zelf ook in amersfoort.

zou er graag bij willen zijn, savonds en smiddags sta ik vaak alleen wat te stoken. kom zelf uit apeldoorn dus is nog niet zo gek ver weg. als ik me rijbewijs haal volgende maand ga ik ook proberen langs te komen:)
leuk idee

Leuk topic, mooi om te zien dat er zo via deze manier freaks samen hun hobby uitoefenen ! :)

Hoe denken jullie over de gehele dag gezamenlijk te vieren? Dus ook de avond en nacht?
Ik heb vorig jaar al een oproep gedaan in het "stookmaatje gezocht-topic", maar dit topic kan ik niet meer vinden.. Via google zie je het topic nog wel.. jammer dat deze weg is ! http://www.google.nl/#fp=a7ec4210bbe42175&q=stookmaatje+site:forum.vuurwerkcrew.nl

Ik vier al jaren samen met een vriend in onze oude 'jeugdstraat' oudjaar.
Veel ruimte, budget van de straat, etc etc.

Misschien tijd voor wat anders, een groep freaks met een gezamenlijke bult mooie producten,..
De sfeer, het plannen, doorlonten, genieten, het freaken, Filmen, foto's, alles. Lijkt me geweldig.:D

Hoe denken jullie in dit topic erover? 'k hoop niet dat ik je topic al te veel 'kaap' K0enn ? :wink:

Yoo Rasco! leuk initiatief, dit idee is ook al vaker door mijn hoofd gegaan, maar de avond is voor vele freaks toch meer dan vuurwerk alleen, ik woon samen en mijn vriendin ziet het niet zo zitten om een hele nacht met allemaal onbekenden freaks door te brengen ben ik bang!
Ik zou het dolgraag willen, maar dan moet alles tiptop geregeld zijn..
Zo lijkt het me ook niks om de hele avond en nacht alleen maar ergens buiten op straat te moeten zijn!
Maar ideeën en suggesties zijn altijd welkom,, ik ben benieuwd hoe je dit plan verder uit kunt denken.

Overdag stoken lijkt mij geen belemmering. De avond doorbrengen met freaks lijkt mij dan weer niets. Deze avond hoor je gewoon met vrienden of familie door te brengen, lekker daar de show stelen toch.

Wat het mooiste is: zelf een grote liefhebber zijn, maar je familie en vrienden mee weten te nemen op je reis door pyroland. Dat mensen die eigenlijk niet zo heel veel hebben met vuurwerk, enthousiast raken door je passie en inzet. EN wildvreemden op straat die aangeven dat het een geweldig feest zonder ellende is.

Ik denk dat om samen te stoken je vriendschappen voor langere tijd uit zou moeten bouwen. Dat je ook op andere gebieden dan vuurwerk andere raakvlakken hebt. Maar wie weet wat de toekomst gaat brengen? Er is de afgelopen tien jaar veel veranderd door moderne communicatiemiddelen. Interessant gedachtengoed om eens in het achterhoofd te houden voor de komende tien jaren.

Laatst bewerkt:
Sinds dit weekend verhuist naar Amersfoort, lijkt me leuk even langs te komen als het mogelijk is.

Leuk om samen wat ´projectjes´ te plannen, als iedereen wat mee neemt kun je leuke dingen maken!

In welk gedeelte van Amersfoort spreken jullie af?

Over de exacte stook locatie, afspreek tijd etc, is nog weinig bekend! dat er wat freaks gaan stoken samen in Amersfoort is wel zeker!

Zoals de afspraken er nu voor staan komt ieder gewoon met zijn eigen spullen en maakt iedereen zelf wat leuke dingen, denk aan kleine doorlont projectjes.

uiteraard is iedereen welkom, maar de meeste van ons zitten niet te wachten op zwaar illegaal spul en dergelijke, zelf gemaakte bommen etc.
We willen het daar waar we gaan stoken netjes houden, en geen overlast veroorzaken.

Grtz!

Nederland is aan het vergrijzen ja. Straks mogen we alleen nog maar werken om de ouderen kunstmatig in leven te houden. Jippie!

Dus eerst een verbod om die saaie ouwe sokken te helpen bij het genieten van hun pensioen. En dat verbod dient strak gehandhaafd te worden. Daar hebben ze immers Ivo Opstelten voor aangesteld.

Dan over zo'n 20 jaar kunnen we weer knallen, want dan zijn de burgers het zat en gaan we met plezier de oorlog in.

Ik hoor A.B. al in zijn handjes wrijven. WHiiiiiihoooooooo!!!

(Ja, ik heb mijn koffie nog niet op, ik ga er eens een doen.)

Achja,, een kanonslag die overlast veroorzaakt gaat er bij mij niet in.
Voor mij ligt de grens op Belgisch consumenten vuurwerk, kwa knal spul dan :p
Maar goed, zeikers zitten er altijd tussen.
Daarom is het misschien een goed idee om een open plek te zoeken daar! een grote parkeerplaats, of een speeltuin, of een van de mannen uit Amersfoort moet een goede locatie weten, waar niemand snel last van ons heeft.

Ach ja 2 jaar geleden jaar hadden we ook gezeik in Amersfoort en toen stookte we nog niet eens zwaar spul.Mensen kunnen gewoon weinig verdragen en wil best rekening houden met ze hoor,maar als ze gelijk met een negatieve toon aan komen zetten,kunnen ze mooi de schijt krijgen.:p

Het is alleen jammer dat je met vuurwerk zo snel in overtreding bent. Doorlonten mag niet, producten aan elkaar tapen mag niet, je mag niet meer dan 10 (oké nu 25 kilo) mee hebben per persoon, ..., .... Mensen hebben altijd wat te zeuren dat is zeker waar maar al snel krijgen ze gelijk ook. Ondanks dat zou ik zeggen; elke opmerking die je naar je hoofd toegeworpen krijgt is een reden om twee keer zoveel herrie te gaan maken.

Amersfoort is voor mij te ver weg.

Ach ja 2 jaar geleden jaar hadden we ook gezeik in Amersfoort en toen stookte we nog niet eens zwaar spul.Mensen kunnen gewoon weinig verdragen en wil best rekening houden met ze hoor,maar als ze gelijk met een negatieve toon aan komen zetten,kunnen ze mooi de schijt krijgen.:p

Het is je recht om te stoken tussen 10:00 en 2:00 dus gewoon doorgaan, tenzij ze netjes het vragen dan valt het wel te overwegen om te verplaatsen. En anders, gewoon lekker een tapijt maken!

Het is alleen jammer dat je met vuurwerk zo snel in overtreding bent. Doorlonten mag niet, producten aan elkaar tapen mag niet, je mag niet meer dan 10 (oké nu 25 kilo) mee hebben per persoon, ..., .... Mensen hebben altijd wat te zeuren dat is zeker waar maar al snel krijgen ze gelijk ook. Ondanks dat zou ik zeggen; elke opmerking die je naar je hoofd toegeworpen krijgt is een reden om twee keer zoveel herrie te gaan maken.

Amersfoort is voor mij te ver weg.

Ja dat is zeker waar helaas,maar gelukkig is de politie hier niet al te moeilijk.:)
Afgelopen jaar kwam er een man en die vroeg het gewoon netjes of het wat rustiger kon omdat zijn kinderen lagen te slapen,dan gaan we ook gewoon een eind verderop staan en het was opgelost.
Alleen veel mensen die niks kunnen verdragen komen gelijk met een grote mond aanzetten,dan heb je sowieso de verkeerde en zal ik hard blijven stoken net zo lang dat ze gek worden haha.:p

(De personen die zeuren zijn in de avond trouwens zelf helemaal toeter van de drank en staan ze daar wel te schreeuwen bij je siervuurwerk om 12 uur hoezo triest):bonk:

Back
Bovenaan