Algemeen StookMaatjes Gezocht.

Ik zou gezamenlijk stoken in Amersfoort ook leuk vinden, vorig jaar met skyrider moh1975 en kwintos gestookt en dat is goed bevallen :).

Leuk idee zeg, samen stoken! Ook leuk dat je er op tijd mee begint. Zo bouw je alvast een leuke sfeer op :) Helaas is Amersfoort vanuit Groningen iets te ver... Maar ik hoop dat alle freaks die aanwezig zullen zijn een leuke dag zullen hebben! :wink:

Nou kwintos dan weet ik dat nu ook haha :P,, dat gezeik zien we die dag zelf wel, roeien met de riemen (bommen) die we hebben haha, komt vast goed!
Het is voor mij ook maar voor een paar uurtjes.
Ik ben benieuwd hoeveel animo er uiteindelijk is,, binnekort maar eens bespreken in dit topic hoelaat we zullen starten en welke stook locatie we aan gaan houden!
Stefan,, show ons is een top locatie in jou omgeving waar we lekker kunnen stoken!

De uitnodiging staat nog steeds om hier in de buurt te stoken. We kunnen wat mij betreft dan zelfs briefjes in de buurt doen om de mensen te informeren. Er zijn er altijd een paar die het niet leuk vinden, maar vorig jaar stond ruim 50 man naar mijn show van kwart over 12 te kijken. Dus dan kunnen ze vast wel wat hebben.

Zelf ben ik ook druk met oliebollen bakken, maar vanuit het raam kan ik dan alles zien :)

Het is alleen jammer dat je met vuurwerk zo snel in overtreding bent. Doorlonten mag niet, producten aan elkaar tapen mag niet, je mag niet meer dan 10 (oké nu 25 kilo) mee hebben per persoon, ..., .... Mensen hebben altijd wat te zeuren dat is zeker waar maar al snel krijgen ze gelijk ook. Ondanks dat zou ik zeggen; elke opmerking die je naar je hoofd toegeworpen krijgt is een reden om twee keer zoveel herrie te gaan maken.

Amersfoort is voor mij te ver weg.

Zo kan je mensen makkelijk criminaliseren he. Zo creëert de overheid 'criminelen' en dus ook 'werkgelegenheid'. In een sociale, tolerante en bovendien vrije samenleving heb je al die bullshit niet nodig.

Alles reguleren om maar te kunnen straffen en te cashen. Duidelijk een causaal gevolg van toegenomen welvaart in dit land.

Stookmaatjes vind je dus vooral in de Tweede Kamer. Die heten Geert. Of Mark, misschien wel Diederik. Alexander en Bram willen wellicht ook mee doen. Ivo is natuurlijk het grote opperhoofd van allemaal. Ugh!

Jammer voor Arno, hij is nog niet van het niveau van de andere heren. Maar hij doet het wel verdomd goed met dat 'stoken' van hem. Ere wie ere toekomt...

Zou ook graag 'n kijkje willen nemen,iemand die uit rotterdam of breda rijd met n plekje over voor mij en wat vuurwerk. Tegen een ruimer vergoeding uiteraard. Woon zelf naast knooppunt hooipolder. Dus het is niet zo dat je echt de dorpjes in moet gaan rijden..

Ik zou ook een keer willen stoken met liefhebbers.. ben altijd alleen aan het stoken.

Ik ben 25 jaar en heb een lichte vorm van Autisme dus ben best verlegen in het begin. Maar zou toch een keer mijn passie willen delen met andere vuurwerkliefhebbers.

Dus ik zou misschien een stookmeeting willen organiseren als er genoeg animo voor is in omgeving Arnhem, hier in het park is nog wel een mooie stookplek. Alleen is niet makkelijk bereikbaar dus moeten wel steeds met vuurwerk sjouwen.

Het liefst zou ik tussen 10.00 en 14.00 willen stoken, ligt ook aan het weer natuurlijk. Maar dat kunnen we dan wel zien.

Verder zijn er wel wat regels bij de stookmeeting:
Geen illegaal vuurwerk.
Het liefst ouder dan 18 jaar.
Respect voor iedereen.
Veilig met vuurwerk omgaan, dus cakes die makkelijk om kunnen vallen ff vastzetten en geen geklooi met vuurwerk (Maar dat lijkt me logisch)

Groetjes vuurwerkftw

Als er nog vuurwerk freaks in geldermalsen zitten. Zou ik zeggen breng maar is wast leven rondom de lange akker want wat is het hier een dooie boel !!! :)

Ik zou ook een keer willen stoken met liefhebbers.. ben altijd alleen aan het stoken.

Ik ben 25 jaar en heb een lichte vorm van Autisme dus ben best verlegen in het begin. Maar zou toch een keer mijn passie willen delen met andere vuurwerkliefhebbers.

Dus ik zou misschien een stookmeeting willen organiseren als er genoeg animo voor is in omgeving Arnhem, hier in het park is nog wel een mooie stookplek. Alleen is niet makkelijk bereikbaar dus moeten wel steeds met vuurwerk sjouwen.

Het liefst zou ik tussen 10.00 en 14.00 willen stoken, ligt ook aan het weer natuurlijk. Maar dat kunnen we dan wel zien.

Verder zijn er wel wat regels bij de stookmeeting:
Geen illegaal vuurwerk.
Het liefst ouder dan 18 jaar.
Respect voor iedereen.
Veilig met vuurwerk omgaan, dus cakes die makkelijk om kunnen vallen ff vastzetten en geen geklooi met vuurwerk (Maar dat lijkt me logisch)

Groetjes vuurwerkftw

In Arnhem stoken ben ik misschien wel voor in :) Woon er zelf ook dus zou makkelijk zijn, maar ik weet nog niet 100% zeker op welke plek ik ga zijn.

Heb geen illegaal vuurwerk, ben 28 jaar, dus dat zou goed moeten zitten ;)

Delft

Ik heb hier gewoon een kooi,ten grote van een voetbal veld . Waar we de gekste dingen in doen .
Welk vuurwerktype je gebruikt maak niet uit .
Hierbij als mensen willen komen, Stuur een pm en dan zal ik zo spoedig mogelijk contact met je opnemen .Ik kijk er naar uit .

Gr avm

Leuk topic, mooi om te zien dat er zo via deze manier freaks samen hun hobby uitoefenen ! :)

Hoe denken jullie over de gehele dag gezamenlijk te vieren? Dus ook de avond en nacht?
Ik heb vorig jaar al een oproep gedaan in het "stookmaatje gezocht-topic", maar dit topic kan ik niet meer vinden.. Via google zie je het topic nog wel.. jammer dat deze weg is ! http://www.google.nl/#fp=a7ec4210bbe42175&q=stookmaatje+site:forum.vuurwerkcrew.nl

Ik vier al jaren samen met een vriend in onze oude 'jeugdstraat' oudjaar.
Veel ruimte, budget van de straat, etc etc.

Misschien tijd voor wat anders, een groep freaks met een gezamenlijke bult mooie producten,..
De sfeer, het plannen, doorlonten, genieten, het freaken, Filmen, foto's, alles. Lijkt me geweldig.:D

Hoe denken jullie in dit topic erover? 'k hoop niet dat ik je topic al te veel 'kaap' K0enn ? :wink:
Lijkt mij heel leuk. Ik ben wel op zoek naar zoiets, maar vooral voor 's avonds eigenlijk. Iedereen heeft overdag tijd voor freaks, maar 's avonds niet meer. En dan weet ik echt niet meer waar ik heen moet. Geen vrienden of familie waar ik terecht kan helaas.

Leuk topic, mooi om te zien dat er zo via deze manier freaks samen hun hobby uitoefenen ! :)

Hoe denken jullie over de gehele dag gezamenlijk te vieren? Dus ook de avond en nacht?
Ik heb vorig jaar al een oproep gedaan in het "stookmaatje gezocht-topic", maar dit topic kan ik niet meer vinden.. Via google zie je het topic nog wel.. jammer dat deze weg is ! http://www.google.nl/#fp=a7ec4210bbe42175&q=stookmaatje+site:forum.vuurwerkcrew.nl

Ik vier al jaren samen met een vriend in onze oude 'jeugdstraat' oudjaar.
Veel ruimte, budget van de straat, etc etc.

Misschien tijd voor wat anders, een groep freaks met een gezamenlijke bult mooie producten,..
De sfeer, het plannen, doorlonten, genieten, het freaken, Filmen, foto's, alles. Lijkt me geweldig.:D

Hoe denken jullie in dit topic erover? 'k hoop niet dat ik je topic al te veel 'kaap' K0enn ? :wink:
Ik zal me bij deze ook even voorstellen als stookmaatje van Rasco! Wij organiseren al zo"n tien jaar het vuurwerk bij ons ouderlijk huis in de straat! Daar kunnen wij altijd rekenen op veel positieve reacties van de gehele omgeving. Maar het lijkt ons heel erg leuk om oud en nieuw te gaan vieren met echte vuurwerkfreaks!:) dus lijkt je dit wat, stuur ons een PM of reageer even in dit topic

Tot een jaar of 3/4 geleden was ik nog vol op aan het stoken met mijn vaste kameraden groep. Maar elk jaar kopen die minder en dit jaar zijn ze zelfs van plan om niks meer te kopen! Jammer maar kan het op zich ook begrijpen.

Nu lijkt het me eens leuk om met meer liefhebbers te stoken! :)

Heb je zin om te komen stoken in Groningen, en ben je ouder als 16 jaar stuur me dan even een pm! :wink:

Maak hier maar het algemene stookmaatjes gezocht topic van! dan openen wij volgende maand een topic voor de freaks die naar Amersfoort willen komen!

Voor de freaks die nog stookmaten zoeken in eindhoven en omgeving stuur mij even een PM, In eindhoven is er een groep freaks die samen op een verantwoorde manier vuurwerk afsteken.

Back
Bovenaan