Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Het is alleen jammer dat je met vuurwerk zo snel in overtreding bent. Doorlonten mag niet, producten aan elkaar tapen mag niet, je mag niet meer dan 10 (oké nu 25 kilo) mee hebben per persoon, ..., .... Mensen hebben altijd wat te zeuren dat is zeker waar maar al snel krijgen ze gelijk ook. Ondanks dat zou ik zeggen; elke opmerking die je naar je hoofd toegeworpen krijgt is een reden om twee keer zoveel herrie te gaan maken.
Amersfoort is voor mij te ver weg.
Ik zou ook een keer willen stoken met liefhebbers.. ben altijd alleen aan het stoken.
Ik ben 25 jaar en heb een lichte vorm van Autisme dus ben best verlegen in het begin. Maar zou toch een keer mijn passie willen delen met andere vuurwerkliefhebbers.
Dus ik zou misschien een stookmeeting willen organiseren als er genoeg animo voor is in omgeving Arnhem, hier in het park is nog wel een mooie stookplek. Alleen is niet makkelijk bereikbaar dus moeten wel steeds met vuurwerk sjouwen.
Het liefst zou ik tussen 10.00 en 14.00 willen stoken, ligt ook aan het weer natuurlijk. Maar dat kunnen we dan wel zien.
Verder zijn er wel wat regels bij de stookmeeting:
Geen illegaal vuurwerk.
Het liefst ouder dan 18 jaar.
Respect voor iedereen.
Veilig met vuurwerk omgaan, dus cakes die makkelijk om kunnen vallen ff vastzetten en geen geklooi met vuurwerk (Maar dat lijkt me logisch)
Groetjes vuurwerkftw
Lijkt mij heel leuk. Ik ben wel op zoek naar zoiets, maar vooral voor 's avonds eigenlijk. Iedereen heeft overdag tijd voor freaks, maar 's avonds niet meer. En dan weet ik echt niet meer waar ik heen moet. Geen vrienden of familie waar ik terecht kan helaas.Leuk topic, mooi om te zien dat er zo via deze manier freaks samen hun hobby uitoefenen !
Hoe denken jullie over de gehele dag gezamenlijk te vieren? Dus ook de avond en nacht?
Ik heb vorig jaar al een oproep gedaan in het "stookmaatje gezocht-topic", maar dit topic kan ik niet meer vinden.. Via google zie je het topic nog wel.. jammer dat deze weg is ! http://www.google.nl/#fp=a7ec4210bbe42175&q=stookmaatje+site:forum.vuurwerkcrew.nl
Ik vier al jaren samen met een vriend in onze oude 'jeugdstraat' oudjaar.
Veel ruimte, budget van de straat, etc etc.
Misschien tijd voor wat anders, een groep freaks met een gezamenlijke bult mooie producten,..
De sfeer, het plannen, doorlonten, genieten, het freaken, Filmen, foto's, alles. Lijkt me geweldig.
Hoe denken jullie in dit topic erover? 'k hoop niet dat ik je topic al te veel 'kaap' K0enn ?![]()
Ik zal me bij deze ook even voorstellen als stookmaatje van Rasco! Wij organiseren al zo"n tien jaar het vuurwerk bij ons ouderlijk huis in de straat! Daar kunnen wij altijd rekenen op veel positieve reacties van de gehele omgeving. Maar het lijkt ons heel erg leuk om oud en nieuw te gaan vieren met echte vuurwerkfreaks!Leuk topic, mooi om te zien dat er zo via deze manier freaks samen hun hobby uitoefenen !
Hoe denken jullie over de gehele dag gezamenlijk te vieren? Dus ook de avond en nacht?
Ik heb vorig jaar al een oproep gedaan in het "stookmaatje gezocht-topic", maar dit topic kan ik niet meer vinden.. Via google zie je het topic nog wel.. jammer dat deze weg is ! http://www.google.nl/#fp=a7ec4210bbe42175&q=stookmaatje+site:forum.vuurwerkcrew.nl
Ik vier al jaren samen met een vriend in onze oude 'jeugdstraat' oudjaar.
Veel ruimte, budget van de straat, etc etc.
Misschien tijd voor wat anders, een groep freaks met een gezamenlijke bult mooie producten,..
De sfeer, het plannen, doorlonten, genieten, het freaken, Filmen, foto's, alles. Lijkt me geweldig.
Hoe denken jullie in dit topic erover? 'k hoop niet dat ik je topic al te veel 'kaap' K0enn ?![]()