Aldi Nederland

Volgens een kassamedewerker van mijn Aldi wordt er dit jaar zes keer bijgevuld. In de folder van volgende week is donderdag aangegeven als dag dat er weer vuurwerk wordt aangeboden.

Overigens kreeg een knaap van 11 zijn spulletjes niet mee. Moest het netjes terugbrengen naar de bak.

Net paar fonteintjes uit fonteinen pakket, knetterballen en knetterking gestookt. Das prima spul!
Alleen die gewone knetterballen vond ik niet heel spannend, de xl wel. Knetter king is de moeite wel waard!

Nee sorry, moest mn kleine prinses in de gaten houden want die vond t toch wel spannend :)
Vorig jaar heb ik ze niet gehad dus ik kan niet vergelijken. Maar alle drie de soorten uit t pakket vond ik top! Zeker voor die centen

Net naar 2 filialen van Aldi in Apeldoorn geweest, heb de Fonteinenmix, Knetterballen XXL, Grondbloemen en Knetter King daar gehaald. Knetterlint en knetterballen waren helaas op, die ga ik maandag even halen :)

net nog 28 doosjes van vorig jaar op de kop weten te tikken , zijn echt 10x beter dan die van 2017 :D moet je nagaan dat die van die jaar daarvoor nog beter waren :o

Net ook even naar de Aldi geweest. Heb daar grondbloemen, knetterballen xxl, vuurwerkpakket xl en fontinenmix gehaald. De normale knetterballen en ratellinten lagen er niet.

Net 2 dozen knetterking en fonteinen zak gehaald, gelijk getest natuurlijk en had 2x knetterking met 2x de kleinste fontein doorgelont maar de buurt ging alweer klagen over de buurt app, ging toch redelijk hard zo voor cat 1 vuurwerk.

WhatsApp Image 2017-12-01 at 10.29.37.jpg omdat ik zelf niet in de buurt woon van een aldi, heb ik mijn moeder even gevraagd of ze zo lief wilde zijn mijn verzoek lijstje te halen. Alleen zijn het XXL knetterballen geworden in plaats van de normale maar die haal ik dan wel als ik weer thuis ben

Net 2 dozen knetterking en fonteinen zak gehaald, gelijk getest natuurlijk en had 2x knetterking met 2x de kleinste fontein doorgelont maar de buurt ging alweer klagen over de buurt app, ging toch redelijk hard zo voor cat 1 vuurwerk.

Mooie gelegenheid om de buurt te vertellen dat cat1 vuurwerk het hele jaar mag worden afgestoken.

Mooie gelegenheid om de buurt te vertellen dat cat1 vuurwerk het hele jaar mag worden afgestoken.

Ja maar om kwart over 8 kan ik mij voorstellen dat er kinderen slapen dus is het misschien niet zo handig om vuurwerk af te steken. Om 6 uur s avonds moet het gewoon een keertje kunnen ja.

Vanmorgen netjes op tijd bij mijn plaatselijke aldi geweest, na een tijdje gezocht te hebben heb ik niks kunnen vinden... Toch maar even gevraagd, kreeg als antwoord dat ze dat beslist niet gingen verkopen... Terwijl de folders met het vuurwerk er gewoon lagen :(. Zeker een groen links stemmer.

Vanmorgen netjes op tijd bij mijn plaatselijke aldi geweest, na een tijdje gezocht te hebben heb ik niks kunnen vinden... Toch maar even gevraagd, kreeg als antwoord dat ze dat beslist niet gingen verkopen... Terwijl de folders met het vuurwerk er gewoon lagen :(. Zeker een groen links stemmer.

Klacht indienen bij het hoofdkantoor :)

Ja maar om kwart over 8 kan ik mij voorstellen dat er kinderen slapen dus is het misschien niet zo handig om vuurwerk af te steken. Om 6 uur s avonds moet het gewoon een keertje kunnen ja.

Was rond 19 uur denk dat de meeste kinderen nog niet op bed lagen :), maar mijn buurvrouw is anti vuurwerk die klaagt al weken over knetter en knal vuurwerk bij de jeugd in ons park, en haar meerdere malen uitgelegd (geprobeerd) dat cat 1 vuurwerk het hele jaar door mag, en het knal kan ik haar niet ongelijk geven.

Was rond 19 uur denk dat de meeste kinderen nog niet op bed lagen :), maar mijn buurvrouw is anti vuurwerk die klaagt al weken over knetter en knal vuurwerk bij de jeugd in ons park, en haar meerdere malen uitgelegd (geprobeerd) dat cat 1 vuurwerk het hele jaar door mag, en het knal kan ik haar niet ongelijk geven.

Pff meen je. Waar een mens zich druk om kan maken...

Back
Bovenaan