Aldi Nederland

nou ik ben eigenlijk best teleurgesteld in sommige producten van de ALDI , ik had gisteravond 50 pakjes ratelinten gekocht (karton), nu had ik een pakje afgestoken gisteravond , maar man wat een slechte kwaliteit ratelinten zijn dit geworden :o alleen maar plofjes dan knetter...

nou 2 jaar geleden waren de linten lekker hard en perfect! , vorig jaar waren ze al minder , maar dit jaar is echt hopeloos :shocked:

Ik heb daarom vanmorgen 40 pakjes terug naar de winkel gebracht en me geld terug gekregen!.

verder hebben ze de harde knetter uit de powerfontein (die lange paarse) van de fonteinenmix gehaald , ook zeer teleurstellend :(

----------------------------------
ok even wat positiefs , de knetterking is echt geweldig en leuk om te hebben goeie fluit en harde crackling op het eind! de crackling balls xxl en normaal doen het volgens mij ook veel beter dan vorig jaar!

----------------------------------

Dit is dus mijn ervaring met aldi van dit jaar , hoop dat jullie er wat aan hebben , ik zou dus als je ratelinten wilt (en veel wilt kopen) eerst een pakje kopen en uitproberen wat je er van vind.

succes :)

Ai, dat klinkt niet heel erg veelbelovend.

Ik kom touwens net van Aldi Zoetermeer (Oosterheem) vandaan, daar liggen nog de pakketten, fonteinenmix, een handjevol knetter king, voldoende knetterballen en voetzoekers XXL en veiligheidspakketjes. Ratellinten waren al op, en knetterballen nog niet geleverd.

Laatst bewerkt:
Vanmorgen ook even wezen shoppen: 3x fonteinenmix, 2x knetterking en 2x voetzoekers xxl gekocht. Erg leuk spul! Goede fonteintjes en voetzoekers doen het ook prima! Vanavond maar even een stooksessie :D

Ik stond vanmorgen om 8 uur voor de aldi en ik heb gehaalt: 1x fonteinenmix, 1x knetterking 1x knetterbal xxl 4x knetterlint 2x knetterbal 1x gondbloem

ik vond de knetterlinten niks ze ploppen meer dat iets anders. de knetterballen zijn wel harder geworden en de kleine hebben geen los kruit meer maar een stoort kegeltje en de knetterking is super!!!!

Jammer om te horen dat de knetterlinten minder zijn geworden zeg.

Wel mooi om al die filmpjes en foto's overal voorbij te zien komen.

Misschien een tip om de knetterlinnten eerst goed te drogen. Grote kans dat ze net van de boot afkomen. En dat ze daarna wel beter knallen.

knetterking en de crackling balls doen het ook erg goed dit jaar omdat het geen los kruit meer is :)

Was vorig jaar al dat de cracklinglinten minder waren inderdaad.Geen idee misschien om kosten te besparen of het geluid te reduceren? :p

Heb ook even wat meegenomen...

Aldi vuurwerk 002.jpg

En heb even 2 van die knetter kings afgestoken. Sorry voor het gehijg een combinatie van jaren lang roken,geen conditie en ploeteren door een omgeploegd suikerbieten veld.:rolleyes:

De ratellinten hier gaan best goed, hoor, gezien wat ik hier lees.

het gaat ook om de nieuwste versie (met deze tekst op de zijkant : 1aec493bd57a96f74d0f8b2760188073.png

ik zie hier nog een hoop mensen met foto's met de oude variant (met zwarte zijkant)

met die zwarte zijkant zijn welk prima ratelinten die met die tekst niet

Back
Bovenaan