Aldi Nederland

Ik zoek vanavond wel even een rustige Aldi op, kan nu niet weg bij stage en ben pas om 16:30 klaar vandaag :(

Hopelijk laten jullie nog wat voor mij over in Apeldoorn :p

Bij mij super rustig, ik stond als enige te wachten,kwamen daarna enkel 2 kindjes met hun oma aan gelopen. Fonteinenpakketje,2x Knetterlint en 1x Knetterbal gehaald. €17,96

Ik vind dit mooi om te zien, wat een voorraden.

Ik haal zelf niks dit jaar, vorige jaar ook wat gehaald en niet eens zoveel als hier boven en ik heb alles nog liggen. Laat je snel gaan door de kruitstress.

aldi

aldi

ben net naar de aldi geweest je raad het al: alles weer weg
vorig jaar ook al

toen zijn we er iets van zeiden, werd gezegd: morgen is het er. De dag erna weer hetzelfde, elke morgen om 8 uur. Na 3 dagen lang was het er opeens volgende week. Meneer nou ze kauwen er maar op van mij hoeft het niet meer. Ja, was het antwoord van de verkoper, sommigen denke alleen aan zichzelf en kopen alles op

koop wel wat mooiers voor het geld bij de aldi al vast niet meer
:bonk:

Laatst bewerkt door een moderator:

Ik vind de knetterballen XXL een geweldig effect hebben! De grote voetzoekers vind ik ook prachtig. Zelfs nog even terug gegaan om nog een pakje voetzoekers en 3 pakjes XXL ballen te halen. Dat was toevallig ook het enige dat er nog was (op sterretjes en veiligheidspakket na).

Ik heb nu pauze op mn stage in Apeldoorn, kzal ff de schappen leeg kopen bij de Aldi :p

Nolenstraat is al bijna op hoorde ik net van een bekend, welke Aldi ga je heen? :p

Hoor net dat die bekende een pakje XXL Knetterballen heeft meegenomen voor me, dus die heb ik in ieder geval al binnen :D

Vanochtend even geweest er lag nog zat en het was heel rustig. Zal nu inmiddels wel een stuk minder zijn. Heb wat XXL Knetterballen,Knetterlint,Voetzoekers en de Minigrondbloemen meegenomen. Van de fonteintjes heb ik nog 2 zakken van vorig jaar over.Ga me wel vermaken tijdens de Kerstdagen:D

DSC_0072.jpgDSC_0071.jpgDSC_0070.jpgDSC_0073.jpgDSC_0074.jpgDSC_0068.jpg

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan