Aldi Nederland

Soms heb je pech, bijvoorbeeld als de Aldi vuurwerk gaat verkopen op een ochtend dat je college hebt.
Maar soms heb je ook geluk, bijvoorbeeld als je twee dagen daarvoor de Aldi binnen komt lopen en het ligt al in de schappen :)

Leuke tol die redelijk krachtig is. Op het filmpje niet echt te zien, maar in het midden verschijnt aan het einde nog een rode vlam, niet heel krachtig.

Knetterbal XXL, weinig op aan te merken, knettert lekker.

Voor de belangstellenden, de Aldi aan de Gasthuisdijk in Zwolle heeft het inmiddels liggen.

Ik heb ook wat cat1 bij de deur liggen en af en toe slinger ik wat uit mijn deur maar ik vind cat1 het toch net niet weet natuurlijk niet hoe jullie daar over denken. Ik zie mezelf toch niet echt in voor of achtertuin een middagje stoken.niet uit schaamte maar voor mij is het gewoon net niet.

Ik deel je mening hierin.
Maar voor de papa's met kids is dit cat1 spul nog de enige mogelijkheid om overdag te mogen stoken voor 18 uur. Dus die zullen er wel gebruik van maken. Gelukkig dat dit nog wel mag!

Net events bij de lokale Aldi gecheckd. De pallets staan er, mochten alleen nog niet de winkel in. Morgenochtend eindelijk m'n eerste beetje vuurwerk van het jaar halen :p

Ik ben morgen helaas pas rond 17.30 thuis.. Ik zal vanavond ff kijken of het er al ligt aangezien de Aldi hier om 20.00 pas sluit.

Ik moet echt stoppen met Cat 1 kopen, ben al (meerdere keren..) bij de Lidl, Action en Big Bazar geweest, als ik moet gokken is er al zo'n 50 euro doorheen gegaan.

Ik ben bijna 22, maar toch voel ik mij soms nog een kind haha, m'n vriendin vind het allemaal wel best, dus daar iig geen problemen mee :P

Ze doen inderdaad bijna altijd moeilijk als je de dag ervoor al komt vragen/kijken. Je kan het natuurlijk proberen, maar ik zou er niet (al te) veel van hopen/verwachten.
Vorig jaar gewoon me slag kunnen slaan de avond ervoor , ik vind het namelijk ook niet slim dat ze op een woensdag starten , maarja anders wordt het woensdag avond laat na werk en dan hopen dat er nog genoeg licht.

Moet toch echt 3 zakken fonteinen hebben en 4 zakken grondtollen en wat doosjes knetterzooi

Ik zou nu alvast even kijken! Bij mijn ALDI lag het net al in de schappen. En gelijk de nodige spullen ingeslagen. Vanavond nog even een extra pakje knetterlinten halen denk ik. Is goed spul, maar niet alles is even geweldig.
Knetterballen: Gewoon goed
Knetterlint: gewoon goed, ietsje harder dan vorig jaar volgens mij
Voetzoekers xxl: Gaaf spul voor een keertje, maar niet heel erg bijzonder
Knetterballen xxl: Niet veel meer knetter dan een normale ball, wel een aantal 'sterren' er in, leuk effect

En de fonteinen mix zo maar eens testen

De Aldi in Hilversum had het ook al in de schappen liggen inderdaad. Net het nodige ingeslqgen. Nog niet kunnen testen maar het zijn goed gevulde pakketten voor die paar euro.

De 1e aldi waar wij heen waren gereden had helaas nog niks.. Toen naar de 2e aldi, en yup, meteen vooraan in de winkel een mooi schap die goed gevuld was.

Het volgende gehaald:
Voetzoekers XXL
Knetterballen 60 stuks
Knetterlint 60 stuks
Een pakket met van alles en nogwat

Hier een foto van de Voetzoekers XXL en het doosje met knetterlint:

20161213_183623.jpg20161213_183647.jpg

Edit:

Hier nog even een filmpje van de Voetzoeker XXL aangezien ik er nog geen filmpje van tegengekomen ben.

Back
Bovenaan