Aldi Nederland

Ik zag net op YouTube een nieuwe video van Baassie, hij waarschuwt dat in de knetterballen XXL bijna niets aan inhoud zit! Niet kopen dus! Ik denk dat hij z'n video ook vlug hier zal posten voor meer details.

Edit: Anderen zeggen dat het wel meevalt, dus het is afwachten hoe ze in werkelijkheid presteren. Ik laat de overweging aan u!

Ik zag net op YouTube een nieuwe video van Baassie, hij waarschuwt dat in de knetterballen XXL bijna niets aan inhoud zit! Niet kopen dus! Ik denk dat hij z'n video ook vlug hier zal posten voor meer details.

Zag hem ook al voorbij komen maar had al naar mijn xxl knetterballen gekeken en die bevatten gewoon wel de 1,5 gram kruit die op de verpakking staat en heb er ook meerdere open gemaakt uit meerdere verpakkingen, dan nog vuurwerk maken blijft handwerk meer en deel dus kan er wel eens wat fout gaan tijdens de productie.

Maar lijken me wel leuke cracklingballen met een soort zilver vonken te zien op een filmpje eerder in dit topic maar lang niet zo hard als de Rambo's waar ze op lijken maar voor de prijs heel goed.

Zojuist ook nog even langs geweest bij de Aldi te Bergen op Zoom
Schappen lagen al lekker vol. Een tasje vol weer meegenomen haha.

pjdHvrQG.jpg

20161213_202724.jpg

:thumbsup:

Ik ga morgen ook eens de aldi onveilig maken.
Wat zijn de aanraders in jullie ogen?

Als eerste de knetterlinten!
Daarna de fonteinenmix en het70 delige siervuurwerkpakket. Dat siervuurwerkpakket heeft rechts onderin hele toffe mini fonteintjes zitten en is lekker divers.

Als je dan nog budget hebt zou ik kijken naar de xxl voetzoekers en het XL vuurwerkpakket.
De grondbloemen zijn verder ook wel okee om er bij te hebben. Sowieso beter dan die van de lidl.

Ik ga denk ik voor 2 vuurwerkpakketten xxl daarin heb je eigenlijk al het meeste inzitten, daarnaast nog een doosje knetterlinten en crackling balls scoren.
Ik had bij de big bazar al grondbloemen gekocht dus die neem ik niet meer.
Waarschijnlijk ga ik donderdag dus ben benieuwd of er nog wat ligt hier

Kreeg het vanavond in mijn woonplaats niet mee. Winkelbediende liet weten dat de verkoop pas morgenochtend start.

Back
Bovenaan