Aldi Nederland

Ben toevallig vrij woensdag. Zal eens even gaan kijken. We hebben twee Aldi's hier in de buurt dus dat moet goed komen.:wink:

Ik denk dat het dit jaar wel wat minder hard zal lopen. Voorgaande jaren startte de verkoop op zaterdagen dacht ik, en er zullen aanzienlijk minder mensen de tijd hebben om om 08:30 voor een aldi te staan op een woensdag. Dat gezegd hebbende, ik ga lekker fonteintjes en knetterapparaten halen ;)

Ik denk dat het dit jaar wel wat minder hard zal lopen. Voorgaande jaren startte de verkoop op zaterdagen dacht ik, en er zullen aanzienlijk minder mensen de tijd hebben om om 08:30 voor een aldi te staan op een woensdag. Dat gezegd hebbende, ik ga lekker fonteintjes en knetterapparaten halen ;)

Ik staat ook voor de deur te wachten woensdag! Weer even voorraad halen om straks weer een heel lang jaar door te komen! :)

Uiteraard uitgerust met een goed boodschappenlijstje met de BROODNODIGE boodschappen.

Ik denk dat ik de gok ga wagen en op dinsdag al binnen ga lopen daar. Ik kom er na m'n werk altijd langs rond 17:30 uur, dus gewoon eens kijken of er dinsdag einde van de dag al wat te vinden is.

Dit jaar zijn er 3 leveringen. Wel elke keer steeds iets minder per pallet. Precieze data heb ik niet.

Wel mooi om te zien. Aldi begon met 1 pallet per filiaal. Vorig jaar een nalevering. En dit jaar alweer 2 naleveringen.

Er zit een aldi op 5 minuten fietsen van m'n werk. Maar eens kijken of ik er woensdag een half uurtje tussenuit kan sneaken. :p

HoWachtStop! Ik ben dement aan het worden denk ik. Of blind. Ze zijn wel degelijk een slag kleiner. Voortaan eerst goed kijken voor ik wat roep :bonk:

HoWachtStop! Ik ben dement aan het worden denk ik. Of blind. Ze zijn wel degelijk een slag kleiner. Voortaan eerst goed kijken voor ik wat roep :bonk:

Misschien moeten we morgen zien wat het kruitgewicht is van de grondbloemen van de Lidl. Pas dan kunnen we ze vergelijken met die van de Aldi. Wat is het kruitgewicht van de grondbloemen van de Aldi?

Ik heb ook wat cat1 bij de deur liggen en af en toe slinger ik wat uit mijn deur maar ik vind cat1 het toch net niet weet natuurlijk niet hoe jullie daar over denken. Ik zie mezelf toch niet echt in voor of achtertuin een middagje stoken.niet uit schaamte maar voor mij is het gewoon net niet.

Ik vind het geweldig. Ik heb niet bijzonder veel geld maar wil wel zoveel mogelijk ‘stoken’. Dan kan ik uiteraard een karton rotjes halen, maar daar is de lol gauw vanaf. De afgelopen jaren is het kleine vuurwerk veelal verdwenen uit het assortiment of in prijs gestegen bij de vuurwerkwinkels — vroeger had je bijvoorbeeld een gigantische keuze uit de Pyro Power-collectie, maar tegenwoordig hebben ze nog maar één of twee dingen daarvan. Babypijlen en romeinse kaarsen zijn ook niet meer, dus dat valt ook af.
En dan blijken een hele hoop winkels in de buurt vuurwerk te verkopen dat leuk is, relatief goedkoop, en je mag het als klap op de vuurpijl (ha ha...) het hele jaar door afsteken (dus ook voor 6 uur — niet dat ik me aan díe regel houd:)). Sinds ALDI, LIDL en Big Bazar vuurwerk verkopen heb ik nog nooit zo'n gevarieerde en grote stookcollectie gehad!

Cat. 1, ik word er gewoon ontzettend gelukkig van!

Laatst bewerkt:
Hahaha het plezier is je heus wel door mij gegund, maar net zoals jezelf al zei als bv baby pijltjes en kaarsen ook cat1 waren geweest was het leuker maar die zijn nu verboden helaas.

Misschien moeten we morgen zien wat het kruitgewicht is van de grondbloemen van de Lidl. Pas dan kunnen we ze vergelijken met die van de Aldi. Wat is het kruitgewicht van de grondbloemen van de Aldi?

Het kruitgewicht van de Lidl bloemen is 1 gram. Vind het grappige dingetjes, één kort harde vlam en daarna uitrazen. Voor 2,50 zeker wel de moeite.
Al zal ik woensdag die van de Aldi er eens even naast houden, die zullen toch wel iets meer kruit hebben.

ik ga zoals een aantal andere ook zullen doen morgen 13DEc in de avond even kijken dan zou het er al moeten liggen denk ik , want woensdag zit ik nogal krap

Back
Bovenaan