Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hoeveel centimeter zijn die knetterlinten eigenlijk? Ik wil een redelijke 'mat' maken.
Als ze 15 cm zijn, en er zitten er 60 in een pakket, dan heb ik bij een 4 gelaagde 'streng' 2.25M.
Klopt mijn berekening?
Ik wil niet dat het in een paar seconden klaar is, dus lijkt me 4 pakketten en dus 9 meter een mooi project toch?
Morgen ochtend er maar eventjes (te) vroeg er heen gaan. Heeft iemand ervaring hoe het ging vorig jaar? Stond er een rij voordat hij open ging of was het redelijk rustig? Deel graag je ervaringen![]()
Weet niet, was er pas om een uurtje of 11, maar toen was het meeste wel uitverkocht![]()
Had zelf een exponentiële mat gemaakt. Dus eerst 1, dan 2 gelaagd bij volgende dan 3, dus telkens meer strengen tegelijk.
En aan het einde weer 1?wat heb je gebruikt om hem door te lonten, gewoon schilderstape?
Overigens, elk filmpje met jouw intro is een feestje om te zien!
Dat klopt wel ongeveer idd! Maak je ook een filmpje want klinkt als een leuk projectHeb er trouwens nog een filmpje van!