Aldi Nederland

Misschien ligt de helft het nog op het schip op 1 december? Misschien doen ze twee afzonderlijke folder acties? Ik ban allang blij dat ze nu al aangeven welke producten vanaf wanneer zijn te krijgen.

Hebben jullie ook onderaan de pagina gezien wat het sterretje achter de prijs betekend?
Je mag maar maximaal 4 dezelfde producten per persoon per bezoek meenemen...
Dat is ook nieuw dit jaar als ik het goed heb.

Hebben jullie ook onderaan de pagina gezien wat het sterretje achter de prijs betekend?
Je mag maar maximaal 4 dezelfde producten per persoon per bezoek meenemen...
Dat is ook nieuw dit jaar als ik het goed heb.

Dat staat ook altijd bij de acties voor kratjes bier, maar weinig kassières die daar opletten :p

Maximaal 4 producten per klant. Wel zo eerlijk toch? Alleen vraag ik mij af welke kassière zich hier aan houdt en welke kassières hier van op de hoogte zijn.

Die knetterrotjes zijn toch gewoon crackling balls ? een deel is dus vanaf 1 december te koop en de rest pas op 13 december

Afgelopen jaar een klein project gemaakt met de knetterking, dit jaar gaat deze groter komen, was een leuk project voor weinig geld.

Heb ze alle jaren gehad en zijn/waren prima dingen en van dezelfde kwaliteit voor zover ik kon beoordelen.

Zijn de fonteinen van de Fonteinen Mix gelijk gebleven in kwaliteit sinds Aldi ze voor het eerst verkocht?

De eerste 3/4 jaren was de kwaliteit hetzelfde, vorig jaar had de powerfontein kwa crackling een downgrade gehad net als de ratellinten. Maar de kleine kegeltjes knetterde echter wel loeihard haha.

Ook geweest , maar bij de ons hadden ze blijkbaar het verkeerde vuurwerk afgeleverd.
Salutecake’s
Pijlenpakketten en vette cakeboxen
Nadat ik 2x mijn afgeladen auto thuis had uitgeladen werd ik verdomme wakker :cry:

Hoe is de vulling van de zwarte knetterballen? Zijn t weer de zakjes met. Alletjes of de plastic blokjes?

Back
Bovenaan