vpyrofan
VWC lid
Hoe is de vulling van de zwarte knetterballen? Zijn t weer de zakjes met. Alletjes of de plastic blokjes?
Alles bevat die plastic hulsjes, zelfs de knetterballen XXL...
Zie hier het verschil in effect (niet mijn video):

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hoe is de vulling van de zwarte knetterballen? Zijn t weer de zakjes met. Alletjes of de plastic blokjes?
De eerste 3/4 jaren was de kwaliteit hetzelfde, vorig jaar had de powerfontein kwa crackling een downgrade gehad net als de ratellinten. Maar de kleine kegeltjes knetterde echter wel loeihard haha.
Naar mijn mening erg jammer van het effect, lijkt ook minder titanium in te zitten dan voorheen, daarnaast zit er nu nog meer onnodig plastic in het vuurwerk.Zonde!
Naar mijn mening erg jammer van het effect, lijkt ook minder titanium in te zitten dan voorheen, daarnaast zit er nu nog meer onnodig plastic in het vuurwerk.Zonde!
Ik snap nu ook niet meer het nut van die balletjes. Kan dan gewoon in die hulsjes verkocht en afgestoken worden lijkt mij. Maar het beste is gewoon zoals ze waren.
zonde.. ik hoop dat ik de 2017 versie nog kan krijgen
Klopt. Ze zouden ze op deze manier ook nog veel kleiner kunnen verpakken wat weer ruimte scheelt tijdens transport, maarja iets wat er groot uit ziet verkoopt natuurlijk veel beter.
Als je ze nog kan krijgen zeker doen! Denk dat de Aldi niet snel van de hulsjes zal afstappen, omdat de knetterballen waarschijnlijk op deze manier makkelijker te produceren zijn, tenzij er misschien een berg aan klachten binnenkomt.
Ben helaas niet erg te spreken over het vuurwerk van de Aldi dit jaar. Als je het vergelijkt met het eerste jaar zijn er toch wel wat dingen minder geworden, terwijl de prijzen gewoon elk jaar zijn gestegen... Al met al blijft het natuurlijk prima stookvoer!![]()
Iemand al de ratellinten getest? Hoop dat deze weer in ere zijn hersteld.