Aldi Nederland

Hoe is de vulling van de zwarte knetterballen? Zijn t weer de zakjes met. Alletjes of de plastic blokjes?

Alles bevat die plastic hulsjes, zelfs de knetterballen XXL...
Zie hier het verschil in effect (niet mijn video):

Naar mijn mening erg jammer van het effect, lijkt ook minder titanium in te zitten dan voorheen, daarnaast zit er nu nog meer onnodig plastic in het vuurwerk. :no: Zonde!

Ook ik ben even bij de Aldi langs geweest vanochtend. Om 5 voor 8 stonden we met tien man voor de deur. Kwam een van die gasten van AW Fireworks nog tegen, nog ff mee staan praten.

Was leuk om te zien het enthousiasme van de vooral jonge kopers, en ook de ouders die mee waren. Hun ogen uitkijkend bij wat er allemaal voor moois lag. Bij de kassa waren ze er nog niet helemaal klaar voor. Het vuurwerk stond nog niet in het systeem dus alles moest handmatig ingevoerd worden

Zelf heb ik uiteindelijk de Fonteinen Mix, de gewone en de XXL knetterballen meegenomen. Ow, en een pak halflege yoghurt. Alles 1 x. XXL knetterballen gelukkig de 2017 versie! Dus mooi gevuld met zakjes losse sterren. Zit te twijfelen om daar misschien nog maar vast een doosje van de halen vandaag, als ze nog niet uitverkocht zijn...

Naar mijn mening erg jammer van het effect, lijkt ook minder titanium in te zitten dan voorheen, daarnaast zit er nu nog meer onnodig plastic in het vuurwerk. :no: Zonde!

Ik snap nu ook niet meer het nut van die balletjes. Kan dan gewoon in die hulsjes verkocht en afgestoken worden lijkt mij. Maar het beste is gewoon zoals ze waren.

zonde.. ik hoop dat ik de 2017 versie nog kan krijgen

Ik snap nu ook niet meer het nut van die balletjes. Kan dan gewoon in die hulsjes verkocht en afgestoken worden lijkt mij. Maar het beste is gewoon zoals ze waren.

Klopt. Ze zouden ze op deze manier ook nog veel kleiner kunnen verpakken wat weer ruimte scheelt tijdens transport, maarja iets wat er groot uit ziet verkoopt natuurlijk veel beter.

zonde.. ik hoop dat ik de 2017 versie nog kan krijgen

Als je ze nog kan krijgen zeker doen! Denk dat de Aldi niet snel van de hulsjes zal afstappen, omdat de knetterballen waarschijnlijk op deze manier makkelijker te produceren zijn, tenzij er misschien een berg aan klachten binnenkomt.

Ben helaas niet erg te spreken over het vuurwerk van de Aldi dit jaar. Als je het vergelijkt met het eerste jaar zijn er toch wel wat dingen minder geworden, terwijl de prijzen gewoon elk jaar zijn gestegen... Al met al blijft het natuurlijk prima stookvoer! :)

Klopt. Ze zouden ze op deze manier ook nog veel kleiner kunnen verpakken wat weer ruimte scheelt tijdens transport, maarja iets wat er groot uit ziet verkoopt natuurlijk veel beter.

Als je ze nog kan krijgen zeker doen! Denk dat de Aldi niet snel van de hulsjes zal afstappen, omdat de knetterballen waarschijnlijk op deze manier makkelijker te produceren zijn, tenzij er misschien een berg aan klachten binnenkomt.

Ben helaas niet erg te spreken over het vuurwerk van de Aldi dit jaar. Als je het vergelijkt met het eerste jaar zijn er toch wel wat dingen minder geworden, terwijl de prijzen gewoon elk jaar zijn gestegen... Al met al blijft het natuurlijk prima stookvoer! :)

ik vond de 2017 versie, maar er zat een productie fout in dus ik heb ze terug gebracht en wat ander spul gekocht. ik zal binnenkort even een collectie foto plaatsen.

Hier in Roermond lagen de rekjes nog gewoon vol.
Misschien waren ze inmiddels aangevuld, dat weet ik niet.
Ik was er rond 13.00 uur en er stond nog niemand bij het vuurwerk.
Iets later waren er wel wat kids die aan het rondneuzen waren.

2018-12-01 13.05.04.jpg

2018-12-01 13.05.09.jpg

2018-12-01 13.05.15.jpg

2018-12-01 13.05.19.jpg

2018-12-01 13.05.22.jpg

2018-12-01 13.05.29.jpg

2018-12-01 13.05.34.jpg

En natuurlijk wat meegenomen...

2018-12-01 13.30.23.jpg

Voorheen ook nog even in Duitsland geweest bij de Aldi sud en de Lidl.
Daar was nog helemaal niks te krijgen van het CAT.1 vuurwerk.
Helaas ook nog geen vuurwerkfolders kunnen scoren.

Ik ben vandaag langs 3 Aldi's geweest.
In Ochten en Rhenen hebben ze de batch 2018 knetterballen.
In Wageningen hebben ze (nog) de 2017 van de knetterballen.
Ede heeft volgens Jawe ook nog de 2017 versie.

Heb ook 2017 batch xxl knetterballen van de Aldi in Borger.
Ben weekendje weg en moest even een boodschapje doen ... :angel:

Over de wondertolletjes ben ik wel te spreken! Qua gevoel worden ze wel elk jaar ietsje kleiner. Of het zo is weet ik niet. Ze presteren in ieder geval prima

Echt jammer dat ze m aangepast hebben. Zo hoef ik die niet meer

Net even de powerfontein getest. Gaan weer best goed en redelijk hoog. De crackling is niet zo fel dus zorgt voor weinig overlast:p.

Back
Bovenaan