Alcatraz

ylke

VWC lid
Artikelnummer: 1690
Artikelnaam: Alcatraz
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 370 gram
Aantal Schoten: 25 schoten
Effectomschrijving: ...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: € 47,50
O.a. verkrijgbaar bij: Vuurwerkland.nl

13447815_89724820_560.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Als deze Alcatraz net zo goed prestrrert als de Alcatraz van Leslie ( ondanks dat die een waaier effect heeft )dan wordt het een topper, ben dan ook zeer benieuwd wat deze 25 shots cake moet gaan kosten en presteren. Filmpje zal spoedig verschijnen denk ik :wink:

Zeker ook in mijn ogen de beste cake van de avond, mooie boeketten, groot en kneiterharde burst.
Nu maar hopen dat ie op de dealerdemo's ook zo presteert, dan is het een absalute must have!

Ziet er inderdaad erg goed uit zeker een cake om rekening mee te gaan houden. Alleen prijstechnisch weet ik niet wat ik ervan moet denken. Namelijk weer een cake van 25 schoten voor bijna het dubbele bedrag. Ben benieuwd naar nog andere filmpjes!

Leuk dat 'ie grote boeketten heeft, maar de effecten vind ik niks opvallend en meteen bijna €2 per (15grams) schot doet mij rustig doorlopen naar een andere bak...

Ik moet zeggen dat ik het echt teveel gevraagd vind om 47.50 te vragen voor 25 schots. Is dat de nieuwe mode ongeveer?
De effecten vind ik redelijk mooi. Maar de prijs is natuurlijk om te janken.
Dat neemt niet weg dat iemand met een groter budget dan ik deze natuurlijk gewoon kan aanschaffen.
Maar voor mij is deze niet weggelegd.
greetzz

Ben je er bij geweest?
op film komt deze minder over maar in het egt was dit tog een topper.
De boeketen waren echt groot..
Als je had gezecht 20gram per schot had ik ut nog gelooft:wink:

maar goed ut was niet alleen de knal en de grote van het boeket.. de kleuren zoals het blauw en het rood er tussen en het zilver waren erg mooi en helder van kleur..
Dit alles rechtvaardicht de wat dure prijs van 47.50 wel.

Dit was de enige cake die in mijn ogen ook echt wolff op zijn best is zoals we Wolff vuurwerk van een paarjaar terug kennen.

Ik moet zeggen dat ik het echt teveel gevraagd vind om 47.50 te vragen voor 25 schots. Is dat de nieuwe mode ongeveer?
De effecten vind ik redelijk mooi. Maar de prijs is natuurlijk om te janken.
Dat neemt niet weg dat iemand met een groter budget dan ik deze natuurlijk gewoon kan aanschaffen.
Maar voor mij is deze niet weggelegd.
greetzz

Ik snap je punt maar bijvoorbeeld Panter en Sniper zitten in dezelfde prijsklasse en daar hoor ik weinig mensen over de prijs klagen??

Ik ben er niet bij geweest. Dat neemt niet weg dat ik wel sta achter wat ik zei.
Overigens vind ik de panter en de sniper ook redelijk aan de prijs.
Deze staan dus bij mij ook niet in de straat. Dat is een keus die ik maak.
Ik weiger gewoon om deze prijzen te betalen voor vuurwerk. Er is misschien een heel enkele keer een uitzondering, maar deze cake vind ik zoals ik het zie geen uitzondering voor mij.
Maargoed dat meningen verschillen, anders zou wolff erg veel van deze cake overhouden na O&N;-)
greetzz

tjopper .. hij is nog geen uitzondering.. maar als je um in het echt mee maakt (en hij is op de winkel demos net zo goed als gister avond) dan ga je over stag:wink:
Maar ik snap je punt.
Ik vind alles boven de 1,5 euro perschot ook veel.. op uitzonderingen na gelaten..
en deze cake (mocht het op de winkelo demo's ook zo presteren) is dus die uitzondering.

tjopper .. hij is nog geen uitzondering.. maar als je um in het echt mee maakt (en hij is op de winkel demos net zo goed als gister avond) dan ga je over stag:wink:
Maar ik snap je punt.
Ik vind alles boven de 1,5 euro perschot ook veel.. op uitzonderingen na gelaten..
en deze cake (mocht het op de winkelo demo's ook zo presteren) is dus die uitzondering.

weet je wat: Ik ga gewoon uitproberen of je me inderdaad kunt overhalen.
Ik vermoed dat HdH deze wel gaat schieten op de demo ooit. Ik ga erbij zijn en dan kijken wat deze in het echt doet. Je hebt ook zeker een punt dat een cake in het echt soms net wat extra's geeft. absoluut waar. Maar zelf wil ik ergens een grens stellen. En nogmaal tenzij een cake me omver blaast wijk ik daar niet snel van af.
greetzzz

Back
Bovenaan