Alcatraz

13462645.11b77b72.560.jpg

Heel gaaf label,

Maarja daar koop ik deze cake niet voor :p Op de film vind ik hem wel oke, zal hem toch echt op een demo moeten zien voordat ik een beslissing neem!

Lekkere bak heb hem nu op film gezien en zo mag ik het graag zien super burst en mooie boeketten. Hebben voor einde van het jaar. Yes!!

Prachtig label, maar belangrijker... prachtige uitwerkingen. Hij is niet helemaal hetzelfde, maar wat mij betreft is dit de vervanger van de Sniper die in kwaliteit achteruit is gegaan en in prijs vooruit.

Leuk dat 'ie grote boeketten heeft, maar de effecten vind ik niks opvallend en meteen bijna €2 per (15grams) schot doet mij rustig doorlopen naar een andere bak...

Mooie bak, maar voor het geld kan je beter krijgen. Hij valt wel echt op door zijn verfijnde uitwerking, dat dan weer wel. Alleen met beperkt budget of als je de grens op een bepaald bedrag per product zet, dan wordt het toch iets te gortig en kan je beter voor iets anders kiezen.

Zeker ook in mijn ogen de beste cake van de avond, mooie boeketten, groot en kneiterharde burst.
Nu maar hopen dat ie op de dealerdemo's ook zo presteert, dan is het een absalute must have!

Zie filmpje en oordeel zelf.

Vond zelf wel een mooie cake, enige goeie van Wolff. Alleen met zo'n prijs kan je ook voor andere gaan. Maar voor de grote van de boekette is het een topper.

Dit was een van de cake's die mij zeer opviel tijdens de demo van herman de haan!

samen met de rocking fire van dynasty sprongen deze er echt uit voor mij.
Ik heb hem vast op mijn lijstje gezet voor komend jaar! heel misschien dit jaar nog.

Prachtige cake, maar waarom lukt het ze hier wel om het oude Sniper effect te produceren? Na de eerste versnelling zie ik toch echt de mooie goude glitter boeketten met blauwe tips. :wink:

Zojuist live gezien bij de demo van Vuurwerkhol, te gek ding met mega boeketten!

Maar ook wel een beetje prijzig :).

Wat een pracht cake zeg!
En het ergste is, deze cake is totaal aan mij voorbij gegaan.:cry:
Nou ja, volgend jaar weer een oud en nieuw.

Deze cake was mij ook nog niet opgevallen tot ik hem gisteren bij de demo van Hol voorbij zag komen en hij ziet er op film al geweldig uit maar in het echt is deze voor mijn gevoel nog zoveel bruter en kreeg ik bijna kippevel van deze waanzinnig mooie cake. Komt voor mij op de nominatie voor de cake van het jaar :)

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan