Al klachten van je partner?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gisteravond met het naar bed gaan klaagde ze dat ze niet veel aandacht kreeg. Ik had haar al gewaarschuwd dat dat waarschijnlijk zou gebeuren haha. En dan te bedenken dat ik haar de 29 en 30e mee heb genomen naar alle winkels... het is ook nooit goed genoeg he :D

Mijn generaal begon aardig te mopperen toen er 2 bestellingen binnen waren, toen moesten er nog 5 komen. Maar zoals ieder jaar, klaagt ze over de hoeveelheid maar stiekem vindt ze het vuurwerk wel leuk. Ze vroeg gisteravond zelfs of we al een cake konden afsteken. Maarja de zin; Volgend jaar niet zoveel halen is al wel meerdere keren gevallen.

Als ik vertel wat de financiële schade daadwerkelijk was gaat ze wel klagen denk ik ja. Verder laat ze mij m'n gang gaan. Ze vind het zelf niks maar weet hoe belangrijk ik het vind. Gelukkig :)

Mijn vrouw zei donderdagochtend dat ik er wel aan moest denken een cat 1 pakketje te kopen voor de kleine.
Want dan konden we s avonds al wat afsteken met haar.
Gisteravond vroeg ze of ik nog wel even iets ging afsteken voor de kleine.
Ze moedigt het zelfs aan dat onze dochter (22mnd) enthousiast wordt.

Verder had ik ruim van te voren in de agenda gezet wannneer ik weg moest om een bestelling op te halen, dus ze vind het allemaal helemaal prima.

Ik heb dan niet zoveel gekocht als vroeger , maar ik heb totaal geen klachten gehad gelukkig. (Zou het eraan liggen dat we niet meer samen zijn:yes: )

Mijn partner is 5 jaar geleden in NL komen wonen en hij dacht dat oud & nieuw hier saai was. Die gedachte veranderde natuurlijk heel snel... Hij vindt het prachtig om naar te kijken, maar hoeft niet zo zeer overal heen te rijden en producten uit te zoeken. Dat laat hij aan mij over en dit doe ik dan ook samen met mijn vader.

Al gaat het er bij ons niet zo aantoe met Pasen als bij hem.. https://m.youtube.com/watch?v=nLI6ZCT9wbk

Gelukkig denkt mijn vrouw dat er geen inflatie was in vuurwerk land. Ik heb voor die 300 nu nog meer dan normaal kunnen kopen... Die 300 euro wordt al 10 jaar steeds meer waard :D

Mijn partner is 5 jaar geleden in NL komen wonen en hij dacht dat oud & nieuw hier saai was. Die gedachte veranderde natuurlijk heel snel... Hij vindt het prachtig om naar te kijken, maar hoeft niet zo zeer overal heen te rijden en producten uit te zoeken. Dat laat hij aan mij over en dit doe ik dan ook samen met mijn vader.

Al gaat het er bij ons niet zo aantoe met Pasen als bij hem.. https://m.youtube.com/watch?v=nLI6ZCT9wbk
Leuk om te horen :)
Voor jullie alvast:
ευτυχισμένος ο καινούριος χρόνος!

Ik heb geen man :) Wel een zoon van 16 die er wat van vindt. Ik los dat simpelweg op om te jokken over het bedrag haha

Ik heb geen man :) Wel een zoon van 16 die er wat van vindt. Ik los dat simpelweg op om te jokken over het bedrag haha

Geweldig, een moeder die staat te stoken, dat zie je niet vaak. Wel jammer dat je zoon het virus dan niet zo te pakken heeft.

die van mij klaagt nooit over vuurwerk , alleen vandaag schrok ze wel van de hoeveelheid ff wat nog meer dan andere jaren hahaaaa
lekker met de zoon en vrouw aan het voorbereiden wat heerlijke old school hardcore op komt wel goed vandaag

Ze is geen fan, maar ach, ze weet hoe het werkt.
Bij commentaar gaat zonder pardon de limiet op haar creditcard naar beneden.

Kruistress + vrouw + territoriumdrang = een explosieve combinatie. Gelukkig al tot ontploffing gekomen na het ophalen. Sindsdien is het rustig. Ik hoor alleen af en toe "Ik ga me niet druk maken". Mijn vrouw houdt van vuurwerk en denkt en sjouwt mee. Alleen met het meedenken en het willetje doorduwen botst het soms. Daar kan ik ook wat van, vandaar :D Duidelijk aansturen helpt. Oftewel vuurwerk is uiteindelijk goed voor mijn relatie :D
Denk dat ik na O&N even zeer meewerkend en behulpzaam ga zijn. :D

Dacht eerst om de Triple X niet af te steken vanwege de wind. Ik ga er echter vanuit dat de wind wat afneemt na twaalven. Zij wil hem aansteken en dat gaat ook gebeuren, dus het wordt vast eind goed al goed. Vuurwerk heeft sowieso een reinigend effect dus dat komt goed. Hoop ik, haha.

Door de jaren heen is het commentaar op vuurwerk toch wel afgenomen.
Meestal zeg ik dat ik dit en dat speciaal voor haar ga afsteken dan is vuurwerk ineens okay :D
Ze zegt dat het typisch mijn dingetje is dus laat me over het algemeen net als andere hobby's gewoon m'n gang gaan.
Vaak zegt ze wel zo van kijk je wel een beetje uit met dat spul...
Stiekem vind ze het ook wel leuk als mensen op 1 januari tegen haar zeggen; Zo, zo dat ging even goed bij jullie, mooi vuurwerk! :applause:

Na onze laatste België trip begin november zei m'n vrouw dat we nu misschien wel genoeg vuurwerk hadden.
Ik beaamde dat en zei dat het genoeg was mocht er toch noch een verbod komen, maar als er geen verbod komt, krijg ik nog twee doorgeschoven bestellingen.
Daarna kreeg ik wel een blik van...
Die twee bestellingen werden er drie en tijdens het afhalen lukte het me niet om m'n hand op de knip te houden.
Ik ben er eerlijk over. Het is ook geen enkel probleem.
Ze geniet er van als ze vader en zoon (15) allebei helemaal blij zijn met hun vuurwerkjes en alles wat eromheen zit.
Om twaalf uur staat ze ook mee buiten met de buurt samen te kijken. Daarna krijg ik meestal de opmerking dat het weer erg mooi was.:yes:

Helaas geen vriendin meer maar oke :)
dit jaar wel iets groter uitgepakt als anders. me moeder heeft er nooit wat mee gehad die roept al snel is wel genoeg zo he.
me pa vindt altijd geweldig die komt altijd ook kijken na wat ik gekocht heb. kwa bedrag is denk ik dit jaar ook meer geweest dan anders er hard genoeg voor gewerkt :)
pa en ik hebben ook heel lang in vuurwerk winkel geholpen dusja dat is altijd al anders :) alleen ik heb echt ook hobby van gemaakt altijd moment in het jaar waar ik vanaf begin sep na uit kijk

Geweldig, een moeder die staat te stoken, dat zie je niet vaak. Wel jammer dat je zoon het virus dan niet zo te pakken heeft.

Ja ergens heb ik iets goed fout gedaan in de opvoeding. Net een paar cakes afgestoken en toen wilde hij per se naar binnen om oliebollen te eten. Zijn hoogtepunt van oud en nieuw :rolleyes:

Ik kan altijd wel genieten van de verbaasde koppen in de vuurwerk winkels, als mij bijv een vervangend product wordt aangeboden en ik precies weet wat de online prijs is en wat de effecten zijn. En of hij zijn geld waard is :thumbsup:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan