Al klachten van je partner?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Was leuk vandaag met het vrouwtje.
Heb zelf vrijwel non stop gestookt van 10uur smorgens tot 11uur.
Ik was sinds Woensdag ineens ziekig dus ik maakte me ernstig zorgen dat ik al dat vuurwerk niet op zou kunnen krijgen :bonk:

Ze heeft lekker meegestookt met de cakes en das af en toe handig als je een cake van wat verder weg wilt filmen :p

Daarna heb ik alles opgeruimt zo goed als dat kan en nou even bijkomen
Gelukkig was het weer goed trouwens.
Maakte me ook daarom zorgen, maar er was geen regen en de wind was niet zacht maar ook niet zeer hard

Mijn generaal begon aardig te mopperen toen er 2 bestellingen binnen waren, toen moesten er nog 5 komen. Maar zoals ieder jaar, klaagt ze over de hoeveelheid maar stiekem vindt ze het vuurwerk wel leuk. Ze vroeg gisteravond zelfs of we al een cake konden afsteken. Maarja de zin; Volgend jaar niet zoveel halen is al wel meerdere keren gevallen.

Weet niet wat er gebeurd is gisteren, maar ze kwam er zelf om half 8 mee toen de kids net in beg lagen om nog wat cakes te stoken :bonk:. Het beginnetje is gemaakt haha

Zijn er eigenlijk meer vrouwelijke freaks met een zeurende partner?
Op de 1 of andere manier moet ik heel erg lachen om die gedachte :D

Zijn er eigenlijk meer vrouwelijke freaks met een zeurende partner?
Op de 1 of andere manier moet ik heel erg lachen om die gedachte :D

Ik heb een tijd een vriend gehad die zelf niet gek was op vuurwerk maar die oud en nieuw altijd met zijn grote vrienden groep vierde waarvan 1 ook zo’n pyro was als ik. Hij vond het geweldig ons de hele avond los te zien gaan, geen gezeur ( alleen tijdens het tillen )

Het is geen datingsite :bonk: Iedereen is hier voor het vuurwerk en ik ook :handsup:

Inderdaad. Foto's van flinke singleshots in DM horen niet op deze website thuis.

On: Mijn vrouw vindt het niet erg. Ze weet dat het mijn hobby is en een diepgewortelde passie betreft.

Daar ik zelf geen auto rijd, gaat zij veelal mee naar de shops. Ook freaknachten. Al jaren eigenlijk. Nu we kinderen hebben is het wel eens puzzelen. Dat is misschien haar enige punt van kritiek.

Stiekem vindt ze t allemaal wel leuk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan