Al klachten van je partner?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Waltr

VWC lid
Zo langzamerhand hebben we alles al een beetje binnen voor de komende jaarwisseling, de kroon van onze jaarlijjs terugkerende hobby.

Kan me voorstellen dat er wat vragen komen van onze partners of we wel helemaal sporen nu de muurtjes links en rechts in de schuren, kelders, woonkamers en gangen worden klaargezet.

Voor mij persoonlijk maakt me dat niet zoveel uit. Ik werk daar keihard voor en de blonde baas laat me maar gaan na enig gesputter.

Ik speel jaarlijks de 'je krijgt mij wel van de straat maar je krijgt de straat niet uit mij' kaart. :thumbup:

Ben benieuwd hoe dat bij jullie is. Carte blanche is financieel natuurlijk weer niet zo :devil:

Haha, ja, daar heb je zeker mee te maken in deze tijd.
Ik heb het wat dat betreft heel goed getroffen, maar ze is er in mee gegroeid. Hoeft allemaal niet zo en de afgelopen twee jaren vol rust in december beviel ook goed, maar het is mij volledig gegund. Deze dagen hoef ik niets qua verplichtingen en mag ik alles, alleen even melden dat je weer wat uurtjes gaat rijden.

Maar dat we niet sporen wordt door iedereen bevestigd, collega's, familie, vrienden, maar goed, ik de vuurwerkwinkel en hier online vinden we elkaar gelukkig, top toch!

Alles moet wel op dit jaar.Merk wel dat de kruitstres me wel weer te pakken heeft.Ik ga er dit jaar dan ook van genieten alsof het mijn laatste jaar is waar we überhaupt af mogen steken.

Ben gewoon transparant met mijn toezichthouder haha. Ze is natuurlijk wel benieuwd waar ik die 25 kg opsla, maar dit jaar staat het gros niet in mijn eigen huisje. Ook vind ze het wel relaxed dat het niet al 2 weken in huis ligt, maar slechts paar dagen. Daar kon ze wel mee leven, dat was wel anders tijdens de verbodjaren haha.

Klachten nee (niet meer) word me gegund 'zolang ik maar niet mee hoef enz' is het antwoord zeg maar. Vind het leuk om de 0:00 show te zien maar verder boeit het dr niks. Kan aardig mijn gang gaan deze dagen maar niet meer zoals 'vroeger' maar dat is misschien niet eens zo slecht voor mij haha.

De mijne heeft nooit van vuurwerk gehouden. Het heeft ook heel wat jaartjes geduurd alvorens het gezeur van wanneer hou je er nou eens een keertje mee op, verstomde. Tegenwoordig weet ze ook wel dat dit niet gaat gebeuren.:biertje:

Mijn vriendin 2,5 jaar geleden leren kennen. Al vrij snel een cat 1 stooksessie met haar gedaan en sindsdien heeft zij het kruitvirus ook te pakken:p uren op webshops en forums zitten is niet haar ding, maar als ik naar een vuurwerkwinkel wil waar dan ook, zit mevrouw al in de auto. Ze betaalt zelfs mee!

Morgen gaan we samen weer de hele dag los!:biertje:

Mijn vrouw hoopt dat ik op een dag hiermee zal ophouden, ze houdt namelijk niet van vuurwerk in huis en ook niet dat IK het afsteek, terwijl ze er wel vanachter het raam van kan genieten. Probleem is dat ze dus heel erg bang is dat er eens iets ernstigs zal gebeuren. Natuurlijk blijft het vuurwerk en is er altijd wel een risico maar wanneer je er fatsoenlijk en met respect mee omgaat dan zal het risico wel tot een minimum beperkt worden en dat weet ze ook wel en daarom dat ze er niet echt tegenin gaat. Enige waar we wel ieder jaar een discussie over hebben is het financieel gedeelte, ze vind en blijft het gewoon zonde van het geld en zegt dan ook altijd dat het misschien eens tijd is dat er iemand anders in de buurt de show gaat geven en daarmee heeft ze 2 vliegen in één klap, haha.. maar daar trap ik niet in. Nee ik blijf tot aan mijn dood vuurwerk afsteken tenzij mijn vrouw me voor het blok zou zetten, of ik kies voor haar of het vuurwerk, dan zeg ik het vuurwerk vaarwel, maar zo ver is/komt het gelukkig (nog) niet.

Krijg daar gelukkig nooit klachten over. Ze vind het prachtig om mij zo te zien genieten. Ze snapt ook goed dat het een hobby is, vind het wel ook mooi om te zien. Alleen hoe ik er mee bezig ben snapt ze niet helemaal, maar ze vind het prima gelukkig.

Mijn boekhoudster probeert het natuurlijk altijd binnen de perken te houden, aangezien dat "binnen de perken" niet in mijn vraag voldoet heb ik nog een: "help mijn man heeft een hobby" sok die de rest van de klappen opvangt en ook bijkomende kosten van m'n zoon die ik ook voor m'n rekening neem.
Heb geen klagen met m'n vrouw/gezin omdat vuurwerk niet altijd vreugde en plezier was in het verleden.
Ik werk 50 weken in het jaar hard om m'n gezin zo onbezorgd leven te geven, die ene dag word mij altijd gegund.

Ik ben gelukkig gezegend met een lieve vrouw en zoon. Mijn zoon is natuurlijk net zo'n freak als ik. Mijn vrouw vindt het vuurwerk ook fantastisch, maar wil zich wel aan de regeltjes houden. Dus voor haar geen singleshots, knallers, vuurpijlen en chinese rollen meer. De 25 kilo regel vind ze zelf wel wat overdreven, maar vraagt zich af of we wel alles weg krijgen gestookt dit jaar. Ook de singleshots die over zijn gaan we natuurlijk niet weggooien, want dat is zonde.
Verder gaan we ook vaker graag naar vuurwerkshows met z'n drieën en verheugen ons weer om de Zena Trophy te bezoeken aankomend jaar, als deze nog ooit doorgaat. Ik mag dus helemaal niet klagen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan