Al folders ontvangen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Echt jammer dat de vuurwerk folders hier bijna uitgestorven zijn. Wat had ik graag de blaadjes uitgeplozen bij de kerstboom haha oude gewoontes

Zojuist 4 folders op de mat gevonden :)

Bart Poppelaars Vuurwerk
IMG_1729.jpg

IMG_1730.jpg

IMG_1731.jpg

IMG_1732.jpg

IMG_1733.jpg

Breda Vuurwerk
IMG_1734.jpg

IMG_1735.jpg

IMG_1736.jpg

Top Vuurwerk Breda
IMG_1738.jpg

IMG_1737.jpg

Van Oosterhout Tweewielers
IMG_1739.jpg

IMG_1740.jpg

Laatst bewerkt:
Slechts een paar 'folders' ontvangen. Helaas zijn het tegenwoordig enkel nog flyer achtigen en zit er amper meer sfeer in. Snap dat de tijden veranderen maar stiekem toch jammer wel.

IMG-20231203-WA0004.jpg

helaas nog helemaal niks ontvangen.... vorig jaar ook niet denk dat het vooral een kwestie is van langs de winkels zelf gaan en daar folders meenemen ipv dat ze bezorgd worden.

Ik dacht dat ze nooit meer zouden komen, enkele zelfs ontvangen in een enveloppe en vandaag een hele stapel van omliggende dealers. Veelal het zelfde maar net andere prijzen

heb er maar 1 ontvangen en dat was meer een dun A4 blaadje...gelukkig hebben we nog een zeer dikke map jaren 80 en 90 en de lesli vanaf laat 60ér jaren nog om te bladeren......

Mmmm, lijkt me nog interessanter dan alle folders van de afgelopen 5 jaar bij elkaar!

heb er maar 1 ontvangen en dat was meer een dun A4 blaadje...gelukkig hebben we nog een zeer dikke map jaren 80 en 90 en de lesli vanaf laat 60ér jaren nog om te bladeren......

Nee het is idd niet meer wat het geweest is. De weinige folders van nu zijn kleurloos met voornamelijk afbeeldingen van compounds.

Hier helaas op één foldertje na niets meer ontvangen. Zal me benieuwen of er nog iets bijkomt. Heeft toch altijd wel sfeer.

Hier helaas op één foldertje na niets meer ontvangen. Zal me benieuwen of er nog iets bijkomt. Heeft toch altijd wel sfeer.

Misschien een winkel in de buurt die ze niet laten bezorgen maar ophalen kan wel!

Vroeger ging in eind november al alle winkels af of ze een blaadje hadden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan