Al folders ontvangen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
2 folders dit jaar gehad! 2! Waarvan één inderdaad een mager A4'tje. Jammer, zo'n folder heeft altijd iets nostalgisch.

Vandaag weer 3 stuks ontvangen, vuurwerkland, intratuin en vuurwerktoppers.
Leuk om bij de verzameling te voegen maar staat verder niks in.

Net het pakket met folders weer ontvangen voor komende week, maar helaas weer geen vuurwerk folder. Dit jaar dus echt 0 vuurwerk folders hier, zo zonde.

Hier zat van de week tussen de reclame folders één kleine vuurwerk flyer. Echte folders ontbreken hier helaas.

Net het pakket met folders weer ontvangen voor komende week, maar helaas weer geen vuurwerk folder. Dit jaar dus echt 0 vuurwerk folders hier, zo zonde.

Hier ook niet. Alleen een los blaadje met heel klein budget vuurwerk. Vorig jaar nog wel een folder van pronk vuurwerk. Zonde dat hier geen grote winkels zitten met mooie folders.

Deze folder van de Rijswijkse Vuurwerkhal per post ontvangen deze maand. De rest van de folders via via uit de regio. Maar door een Vuurwerkfolder bladeren is lang zo leuk niet meer als toen in de jaren'90. Kan mij de kleuren folder van de Vuurwerkspeciaalzaak aan de Zuiderparklaan in Den Haag nog goed herinneren.

Vuurwerkfolder Rijswijkse Vuurwerkhal 2023 - Kruitveteraan.jpg

Via de folderpakketjes valt het vies tegen hier. Heb alleen de folders van de Driesprong, vuurwerkbunker en van een vuurwerktotaal dealer. Die laatste zat trouwens in 2 verschillende pakketjes dus die heb ik nu dubbel.

Ik zeg de Knallers, Pijlen, Romeinse kaarsen en meer leuke vuurwerkjes moeten weer terug. Dan zien de folders er weer een stuk kleurrijker uit.:kerst:

Hier hetzelfde! Helemaal niks! Erg jammer maar de moderne online folder is wel een stuk makkelijker en sneller.

2 stuks helaas. Woensdag maar even langs wat winkels om er 1 op te halen voor de verzameling. Zonde dat ze niet meer binnen komen, en wat nog binnenkomt is meestal een 'flyertje'.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan