Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
die lag hier ook in de busBij mij ook de eerste vandaag van vuurwerk hellevoetsluis
Vandaag bij Quartel langsgeweest voor folders! Even een sneak preview gekregen in de showroom in aanbouw en in de bunkers! Langzaam beginnen de producten daar binnen te stromen! Goed om zoiets weer te mogen aanschouwen! Dan weet je dat december weer is aangebroken!
Jawel, er liggen folders in de modelbouw winkel!
Herkenbaar je verhaal...ik heb folders vanaf.2002 bewaadlrd. Bij ons was ook voornamelijk broekhof. De bon en tape zit er nog aan...ik ging eind november elke dag vragen of de folders al binnen waren en elke dag kijken naar de vitrine....heerlijkIk mis de folders van vroeger.Vooral die van Broehoff met het kleurrijke Crown gedeelte.
De knallers, de vuurpijlen, romeinse kaarsen enz. Vorig jaar heb ik 0 folders in de bus gekregen, echt helemaal geen één. Ik keek iedere dag met veel plezier naar deze folders, ook rende ik altijd naar de voordeur om te kijken of er foldertjes waren bezorgd. Folders zijn gewoon echt een onderdeel van de hele pret. Ik ging dan ook altijd naar mijn buren en vroeg hun om de folders, zij deden er toch niets mee. Dan zat ik uren thuis te kijken wat ik dan zou bestellen, te rekenen en in te vullen, dan weer door te strepen todat er niets meer van te lezen viel, dus hoppa.. weer een nieuwe folder voor me en opnieuw beginnen. Mijn budget was toen ook zeer beperkt, ik moest het in de gulden tijdperk doen met maximaal 200 gulden, en toen met de euro's in het begin ook maximaal 200 euro. Folders met vuurwerk is gewoon iets magisch. Ik dwaal met mijn verhaal helemaal af, anwyway, ik heb tot nu toe geen folders ontvangen, misschien aankomende week, ik zie het wel. Iig mooi om te zien dat sommige van jullie het wel al binnen hebben. Misschien een idee om in te scannen en er een mooie pdf bestand van te maken en hier te delen?![]()