Bestellingen geplaatst ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Eerste bestelling op 13 januari gedaan en daarna redelijk regelmatig besteld. Tot nu toe bij 3 verschillende winkels, maar daar gaan er nog wel een aantal bij komen. Vooral voor kleine dingetjes, zoals Crackling Bullets (Vulcan) en Stinger Bees (Lesli).

Ja vooral die kleinere dingetjes koop je eerder aan het eind van het jaar, ik bestel elk jaar sowieso wel één keer in de laatste maand. Natuurlijk voor nieuwe dingen maar soms hebben winkels nog wel leuke aanbiedingen in december.

Heej mede freaks...
Ook ik heb al het e. a. besteld door een paar heerlijke freak acties. 💪💪🎆🎆
Lekker online mede door Facebook zie je diverse leuke aanbiedingen voorbij komen.
Wat ik persoonlijk een nadeel vind is dat ik de gezellige sfeer / spanning vooraf in december mis hierdoor, lekker vanuit een folder bestellen. Maar dan heb je niet zo'n leuke acties meer. Ik kan me nog goed herinneren dat ik vroeger op het fietsje begin december alle lokale winkeliers afging en dan de folders mee nam en er uren mee bezig was. Dat vind ik persoonlijk het leukste al ga ik tegenwoordig weer wat meer naar demo's en kun je op YouTube heerlijke straat video's zien, dat heeft ook weer sfeer. Doordat ik door het jaar heen koop, koop ik wel veel meer... 😁😁😁😁 De vrouw heeft dan niet in de gaten wat er precies allemaal aan op gaat. 😋

Ik zat gisteren te kijken; 2 januari, 3 januari, 4 januari, 5 januari en afgelopen week twee bestellingen. Ochhh... Lekker vroeg, dat wel!

net besteld bij vuurwerkmania Zwolle
1*mega6-star assorted
1*knock down 1+1 gratis
1*aansteeklont 1 meter
1*sandstorm

komt bij losse verkoop nog 2 doosjes wondertollen bij

Laatst bewerkt:
Bestelling tot nu toe:

- Exodus
- Radical Power
- Cannonade
- Acatenango
- Red Maroon

Komende tijd lekker doorshoppen tot er een mooie collectie ontstaat.

De afgelopen dagen ook nog wat dingen besteld. Redelijk onverwachts maar wou er toch zeker van zijn dat ik bepaalde producten in huis heb aan het einde van het jaar omdat deze eruit gaan of dat deze in mindere oplage geleverd gaan worden. Je kan er niet vroeg genoeg mee beginnen met uitzoeken; het loont!

was afgelopen jaar met 1 kleine besteling in augustus het al een record. Net maar toch wat klein spul besteld aan het einde van de Loon maand. Dus maar al wat vast gelegd voor de voor avond

1x Sparkling snow Orange label
1x mania Metal Hammer
1x Heavy Legend 16 Rubro
1x Twister Pangu
1x Gangster pangu
1x Psycho Pang

Niet veel maar een leuk begin van 35 euro

Allemaal toppers Fernando, en voor 35 euro is dat geen geld. Mooi begin.

ja daarom alles al gehad eerder en voor dat geld kan je gewoon mooi stoken. Prima grote van boeketen dat spul etc. En als het aankomende maand mee valt misschien een box erbij daarna wat kleins om en om. Dan zit je van zelf een aan aardige collectie weer. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan