Aftershock [Uitloop]

blowsb9.jpg

Artikelnummer: 939
Artikelnaam: Aftershock
Bruto Gewicht: 1312 gr.
Netto Kruitgewicht: 290 gr.
Aantal Schoten: 20 Schots
Effectomschrijving: krachtige flitsburst, multi colour mines, gouden tails, gouden crackling palmtree’s, burst, gouden regen, zilveren glittering
Tijdsduur: 30-32 sec.
Stijghoogte: 40-50 m.
Diameter effect: 20-25 m.
Richtprijs: €24.50
Verpakkingseenheid: 8/1
Film: Rechtermuisknop, doel opslaan als...
O.a. te koop bij: VuurwerkPlanet.nl

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Lesli Vuurwerk voor deze informatie.
Met dank aan Pyroworld voor hosting.

Laatst bewerkt door een moderator:
WOW
Puur toppertje!
Ik dacht in het begin nou is dat het nou maar de boeketten waren wel overtuigend!
En ook zeker niet duur!
:bye:

Dit is zeker een mooie cake voor een mooie prijs.
Deze cake heeft harde burstknallen en mooie boeketten.
Ik vind alleen de mines in het echt wat magertjes, voor mij hadden ze wel wat dikker gemogen.
Op het filmpje valt dit niet zo op, omdat er volgens mij meerdere cakes per post geschoten worden.
Ondanks de wat magere mines vind ik het toch een aanrader.

dit blijft een topper vooral het tempo van deze cake spreekt mij aan. en ondanks de nieuwe richtprijs schrijf ik deze toch bij mijn lijst.

Een mooie opbouwende cake met veel verschillende effecten. De prijs valt ook mee, wat mij betreft een aanrader.

Gisteravond op de demo in Drachten gezien en wat mij aan deze cake opviel waren de harde burstknallen. Leuke cake dit, absoluut geen miskoop.

Dit jaar voor de 2de keer op rij gekocht. Vind het echt een geweldige 5-traps cake. In het begin mooie tails daarna mooie palmboeketten + finale.

Filmpje:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Back
Bovenaan