Afterburner [Fontein]

De shape maakt hem net even anders en de opbouw is aardig. Helaas begon de laatse rij met het crackling effect onregelmatig, waardoor de wow-factor ontbrak.
Leuk om gehad te hebben, maar zou hem niet nogmaals nemen.

Bij mij waren er wat buisjes los, deze vastgezet. Prima fontein, leuk voor een keertje.

Mijn vriendin heeft deze gekocht en nog bewaard omdat het te hard waaide. Ik vind hem nou niet echt geweldig overkomen op het filmpje, en ja de wind is te hard, maar ik vind hem ook te weinig geven voor het geld wat hij heeft gekost.

Ik had er 3. Bij 2 lagen alle buisjes los in de fontein dus die moest ik eerst zelf weer op de juiste plek plakken. Als hij doet wat hij moet doen is het een gave fontein. Helaas was dit maar bij 1 het geval. De 1 ging niet synchroon, eerst links en toen recht en bij de andere duurde het cracking stuk echt maar 1sec.

Ik had er 3. Bij 2 lagen alle buisjes los in de fontein dus die moest ik eerst zelf weer op de juiste plek plakken. Als hij doet wat hij moet doen is het een gave fontein. Helaas was dit maar bij 1 het geval. De 1 ging niet synchroon, eerst links en toen recht en bij de andere duurde het cracking stuk echt maar 1sec.
Dit heb ik na de tijd ook veel van kopers gehoord, bouw kwaliteit was niet al te best, helemaal niet voor de doodnormale consument.

Goed dat je dit mededeelt, ik ga hem eerdaags eens rustig controleren en evt. herstellen.

Ik heb hem ook gehad. Leuk voor de vooravond. Bij mij liepen de overgangen beter dan in het filmpje. Geen pauze

Back
Bovenaan