afkeurnieuws / geruchten

De finale van delicious thunder is er ook uit, geen idee waarom?

Dit topic gaat toch over afkeur? De Finale-versie van de Delicious Thunder is NIET afgekeurd. Importeurs spelen alleen wel steeds vaker op safe om afkeur te voorkomen en ik denk dat je het vooral in die hoek moet zoeken.

Overigens verbaast het mij dat er officieel nog steeds niets gemeld is hier op het forum maar wij krijgen er veel vragen over dus meld ik het nu toch maar even hier: de Slayer Salute van Lesli staat niet meer op onze site omdat deze is afgekeurd, dit hebben wij van Lesli zelf te horen gekregen. Daarom staat deze inmiddels bijv. ook niet meer op Vuurwerkplanet. Balen voor degene die 'm al bij ons besteld hadden maar die bestellers hebben we inmiddels benaderd en het met hen opgelost. Wij wilden 'm ook schieten op onze demo maar helaas... Ongetwijfeld komt Lesli zelf nog met het hoe en waarom.

zijn er tegenwoordig al regels over hoeveel sterren erbij moeten? Dus 1 ster is niet voldoende?
Of waren er salutes zonder sterren op die 100?
greetzz

Gelukkig is het een geruchtentopic... de exacte reden weet ik niet... hoorde wel iets over de Stars, maargoed. hij is iig niet meer te koop...

Helaas eerder vanmiddag van Vuurwerktotaal officieel vernomen dat de Gold Control is afgekeurd...

Wij hebben de Huisman-klanten die dit artikel rechtstreeks bij ons besteld hebben inmiddels benaderd om dit samen op te lossen.

Helaas eerder vanmiddag van Vuurwerktotaal officieel vernomen dat de Gold Control is afgekeurd...

Wij hebben de Huisman-klanten die dit artikel rechtstreeks bij ons besteld hebben inmiddels benaderd om dit samen op te lossen.

Aai, dat is wel balen, was een topbak voor die prijs....

Oke, ik hoor het wel.
Even off-topic Gizmo:
Waarom verkopen ze een product eerst terwijl hij later word afgekeurd?. Dat snap ik niet, kun je toch beter andersom doen?

Oke, ik hoor het wel.
Even off-topic Gizmo:
Waarom verkopen ze een product eerst terwijl hij later word afgekeurd?. Dat snap ik niet, kun je toch beter andersom doen?

Omdat de keuring pas plaatsvindt op het moment dat de artikelen in NL zijn aangekomen. De verkoop begint vaak al ergens in september/okotber terwijl er veel containers deze week binnenlopen en nu pas door de Staat de artikelen getest worden.

Neeeeeeee heb er gister 2 besteld.

Back
Bovenaan