afkeurnieuws / geruchten

Helaas eerder vanmiddag van Vuurwerktotaal officieel vernomen dat de Gold Control is afgekeurd...

Wij hebben de Huisman-klanten die dit artikel rechtstreeks bij ons besteld hebben inmiddels benaderd om dit samen op te lossen.

Hij is op 19 december nog geschoten bij deltvuurwerk demo erg mooi ding, het is een omlabeling van de pyro's delight van zena die ik een aantal jaar geleden had.
Is de pyro's delight dan ook afgekeurd?

Heavy 3 en heavy 5 zijn volgens mij dezelfde.

Die potjes stuiteren alle kanten op, buurman had er 2 afgestoken welke al stuiderde en 1 die dus omviel. Bij mij stuiterden er 1 ook. De rest vastgeklemd.

Maar dit was denk 3/4 jaar terug. Toen was het idd nog geplakt op het papier van de onderkant.

Daarnaast is het advies, ALTIJD potten vast te klemmen (of uiteraard vasttapen aan een plaat oid).

De hallucinator van vuurwerktotaal staat ook niet meer op de site zag ik net. Is deze uitverkocht of is deze net als de gold control ook afgekeurd?

De hallucinator van vuurwerktotaal staat ook niet meer op de site zag ik net. Is deze uitverkocht of is deze net als de gold control ook afgekeurd?

Dan zouden er een hoop freaks teleurgesteld worden haha. Maar ik geloof dat deze simpelweg is uitverkocht.

Helaas eerder vanmiddag van Vuurwerktotaal officieel vernomen dat de Gold Control is afgekeurd...

Wij hebben de Huisman-klanten die dit artikel rechtstreeks bij ons besteld hebben inmiddels benaderd om dit samen op te lossen.

Monster mania is de vervanger hiervan

Is maar net wat ze eruit pikken voor het testen. Dit keer maar 20% had net zo goed 40% kunnen zijn als ze andere producten hadden getest.

Die 20% wordt toch voor het grootste deel in China afgekeurd? Dus niet eens massa productie. Anders zou je als importeur wel heel veel verlies maken elk jaar.

Back
Bovenaan