afkeurnieuws / geruchten

Ipv de gold control kan je dan toch gewoon de pyros delight uitkiezen? Zelfde cake ander label volgens mij

Oke, ik hoor het wel.
Even off-topic Gizmo:
Waarom verkopen ze een product eerst terwijl hij later word afgekeurd?. Dat snap ik niet, kun je toch beter andersom doen?

even een korte uitleg:

dit is wat ik weet en corrigeer me als ik het verkeerd heb en of delen niet kloppen.

Eerst wordt een product gecontroleerd in China aan de hand van de normen van het land van import. Dat gebeurd door een onafhankelijke organisatie en of dat vind ik zelf vreemd je schijnt het ook zelf te kunnen keuren. (dat is wat ik ervan begrepen heb)

Op het moment dat het dan binnenkomt kan de staat zeggen, we gaan het nog een keer testen en de kosten bij een mogelijke afkeur inclusief destructie zijn dan voor de importeur.

Klopt het is een combinatie van beide afkeur en uit het assortiment verdwenen bij wolff heb ik net begrepen van een collega

Goed dat die heavy 5 eruit zijn, leuke potjes dat zeker, maar zo omval gevoelig. Die voetjes eronder doen helemaal niets. Potje viel om en knalde zo een boeket bij me knie.

Stenen of vastapen uiteraard prima, maar niet iedereen doet dat.

Goed dat die heavy 5 eruit zijn, leuke potjes dat zeker, maar zo omval gevoelig. Die voetjes eronder doen helemaal niets. Potje viel om en knalde zo een boeket bij me knie.

Stenen of vastapen uiteraard prima, maar niet iedereen doet dat.

in deze opmerking zit misschien een hoop verklaring denk ik

in deze opmerking zit misschien een hoop verklaring denk ik

Snap ik.
Ik heb zelf in mijn specificatie lijst de eis staan dat als er een vouw basis onder gelijmd word deze direct op de tubes word geplakt.
Nu zie je vaak dat deze loslaat omdat er eerst een papieren velletje onder de cake zit voor net afwerking.
Dan werkt zo'n basis idd niet.

Gr
Evolution Fireworks

Vallen de Heavy 3 ook om dan? Ik heb een paar van deze besteld om cadeau te doen aan een aantal mensen. Ik wil wel graag dat ze veilig kennis maken met goed vuurwerk voor weinig geld.

Back
Bovenaan