[AFGELAST/GEANNULEERD] Rijswijkse & Zoetermeerse Vuurwerkhal - 10 december 2022

Hierbij alvast de schietlijst voor a.s. zaterdag in Rijswijk

1. Dance Monkey
2. Angel Dragon
3. Kingdom
4. Fire Dome
5. V-master
6. Best Solution
7. Imperium
8. Bulldozer
9. Construction
10. Patriot
11. Lumberjack
12. Noi-Z
13. Capo Box
14. 3x mix Compound
15. Miner

De schietlijst zal NIET omgeroepen worden, wel werken wij aan een digitale schietlijst waarbij je op je telefoon kunt zien welk artikel wij op dat moment schieten.

De schietlijst voor de demo van Zoetermeer volgt later deze week...

Hierbij alvast de schietlijst voor a.s. zaterdag in Rijswijk

1. Dance Monkey
2. Angel Dragon
3. Kingdom
4. Fire Dome
5. V-master
6. Best Solution
7. Imperium
8. Bulldozer
9. Construction
10. Patriot
11. Lumberjack
12. Noi-Z
13. Capo Box
14. 3x mix Compound
15. Miner

De schietlijst zal NIET omgeroepen worden, wel werken wij aan een digitale schietlijst waarbij je op je telefoon kunt zien welk artikel wij op dat moment schieten.

De schietlijst voor de demo van Zoetermeer volgt later deze week...

Voornamelijk toch erg benieuwd naar de kingdom en fire dome

Vandaag even een kijkje genomen in de bunker en ik zag de boxen al klaar staan voor aankomende zaterdag. Complimenten voor de schietlijst. Dit is een erg mooie samenstelling. De bekende toppers als de V-master, Final Solution, Bulldozer etc. heb ik al vaak live gezien, maar ik ben erg benieuwd naar de nieuwe artikelen zoals de Kingdom en Fire Dome. Ook kijk ik er erg naar uit om de Capo Box en de 3x mix Compound live in actie te zien.

Helaas hebben we zojuist bericht ontvangen vanuit de gemeente dat deze demo niet door mag gaan omdat ze te veel publiek verwachten :bonk:

Wat is dat nou weer voor iets kroms van de Gemeente. Triest weer hoor dit. Erg jammer want keek er erg naar uit.

Dat is echt waardeloos! Keek hier erg naar uit. Is het mogelijk een aantal van deze compounds alsnog in de demo in Zoetermeer mee te nemen? Vooral de al eerder genoemde compounds (Dance Monkey, Fire Dome, Kingdom, 3x Mix Compound)

Dat is echt waardeloos! Keek hier erg naar uit. Is het mogelijk een aantal van deze compounds alsnog in de demo in Zoetermeer mee te nemen? Vooral de al eerder genoemde compounds (Dance Monkey, Fire Dome, Kingdom, 3x Mix Compound)

Daar zijn wij mee bezig maar die kans lijkt klein.

Back
Bovenaan