[Afgelast] [Demo] Valk Vuurwerk Nijverdal 9 december 2017

Jammer. Achja er staat nog steeds een ritje naar Nijverdal. Heb gereserveerd bij de wok en die gaan we niet annuleren.:p

Het zit Valk niet mee. Stonden daar de afgelopen jaren ook al in de regen.

Jammer hoor. Is helemaal droog hier en Volgens buienradar is het vanavond ook droog. Geeft juist een heerlijk sfeertje met de gevallen sneeuw.

tsja het weer in december , zoals Jan Pellenboer het ooit zo mooi kon verwoorden het kan vriezen en hert kan dooien

Spijtig maar niets aan te doen helaas. Erg benieuwd naar enkele producten maar dan gaan we de 31ste meemaken hoe deze presteren.

Kan iemand mij vertellen of de primal instinct er ook daadwerkelijk was? Misschien iemand van valk?
Lees net in een ander topic dat iemand hem niet binnenkreeg omdat ze te laat in het land zouden zijn, maar daar zelf niks over gehoord namelijk.

Was begin van de middag al te zien dat het vanaf nu droog zou zijn
Ik ben nu in nijverdal en het sneeuwd hier al geruime tijd heel hard. Dus weet niet hoe je daar bij komt.

Een show heeft veel tijd nodig om voor te bereiden. Dat moet je ook niet vergeten.

Ik ben nu in nijverdal en het sneeuwd hier al geruime tijd heel hard. Dus weet niet hoe je daar bij komt.

Een show heeft veel tijd nodig om voor te bereiden. Dat moet je ook niet vergeten.

Gek, ik woon vlakbij, en sneeuwt de laatste uren niet meer . In die sneeuwmuur van vanmiddag is opbouwen ook niks nee. Jammer. Gelukkig volgende week in holten vlakbij nieuwe kans.

Back
Bovenaan