Action Topic

• Topic starter Topic starter lep
  • Startdatum Startdatum
Fonteinen pak is echt prut. Net een video van gezien.

Alleen 2 crackling fonteinen zijn een beetje leuk.

Ik ga wachten op aldi fonteinen pack, heb je meer aan denk ik zo.

hahahaha geweldig, gaat best nog hard. Vreemde is dat dit nog harder gaat dan de plof astronauten.
Astronouten mag nog niet, maar dit wel.

Ik heb de Sky World gekocht voor 10,95. Verpakking is belachelijk groot, ongeveer 1 meter lang. Importeur is Broekhoff. Merkwaardig genoeg staat er cat.2 op de verpakking (op de Fire Festival staat wel cat.1). Ik dacht dat dat een drukfout was, maar... it's complicated.

Er zitten 14 cat.1 fonteinen in. Het gaat dus om een 15 delig pakket en niet 13 delig zoals in de folder staat. Twee zijn dubbel, dus er zijn 12 verschillende fonteinen. Ze lijken erg op de Wuhan/Ningbo pakketten en het Hema pakket van vorig jaar, alhoewel er meer soorten zijn (ik verwacht eigenlijk dat sommige met verschillende namen hetzelfde zijn). Ze hebben weer dezelfde nummers, namelijk 1008-F1-69244300 (de ronde) en 1008-F1-69244301 (de vierkante). Allemaal 7 grammers.

Er zitten ook 5 reuzensterren in, en daar staat cat.2 op (nummer 1008-F2-69246931). NEM 10.08 gram, totaal 40.32 (moet zijn 50.40 denk ik).

Ziet er veelbelovend uit, ik ga over een paar dagen filmpjes maken, als het weer meezit.

EDIT: heb net de gold blink en color pearl afgestoken, deze zijn volgens mij identiek (rode en groene sterren, voor de verandering niet opgevuld met witte blink zodat de kleuren heel helder zijn).

action-skyworld-pakket.jpg action-skyworld-sterren.jpg

action-skyworld-detail.jpg

action-skyworld-fonteinen.jpg

Laatst bewerkt:
Ben benieuwd naar de filmpjes dan!
Zit erover te denken dat fonteinenpakketje voor de kerstdagen te kopen.
Lekker met de neefjes en nichtjes wat stoken in de tuin 1e kerstdag :)
Heb al wel 2 van die pakketjes a 2,99 gehaald, zien er ook leuk uit.

Helaas in Sneek geen vuurwerkpakketten, wel de partypoppers en sterretjes maar daar kwam ik natuurlijk niet voor. Nog even een Torch meegenomen voor €1,98 dat dan weer wel:)

De vierkante fonteinen hebben een nogal beroerde behuizing: meer dan de helft van de fonteinbuizen zit er scheef en/of los in, het deksel zit in de weg, en ze waaien zo om. Een euvel met al deze pakketten. Om ze praktisch te kunnen afsteken, heb ik ze "gestript". Dat gaat heel makkelijk, de buis trek je er zo uit.

Ziehier het resultaat. Er blijft echt maar een fractie van het volume over. Ik gebruik een mini vuurwerkklem om de buizen af te steken. Wat mij betreft een hint naar Broekhoff toe hoe ze het de volgende keer kunnen verpakken. Met voetjes dan graag :D

action-skyworld-gestript.jpg

Back
Bovenaan