Action Topic

• Topic starter Topic starter lep
  • Startdatum Startdatum
Vandaag ook maar een pakketje meegegrepen bij de action. De fontijntjes wegen inderdaad geen klap, maar aan de filmpjes te zien zijn het wel geinige dingen, misschien vanavond maar eentje uitproberen... :wink:

Helaas zijn ze hier nog niet te koop of al uitverkocht ( jammer hoor) Heb wel pakketjes bij de big bazar maar die zijn denk minder dan deze pakketjes.

Ik heb ondertussen 19 van deze fonteintjes afgestoken. Dit is echt een verrassingspakket. De effecten zijn namelijk niet altijd hetzelfde. Ik heb tot nog toe het volgende gezien:

gold blink (2x): rode en groene sterren, of chrysantemum
color pearl (2x): rode en groene sterren
blue night: blauwe sterren met oranje vonken
green mania: groene sterren met kleine chrysantemum, of rode en groene sterren met crackling
super red: rode sterren met kleine chrysantemum
color blink: rode, groene, gele sterren met blink
purple wave: blauwe sterren met blink
silver sky: blink
red cracker: rode, groene, gele sterren met crackling
color adventure: groene sterren met crackling
crackling cauliflower en crackling power: crackling

De chrysantemum van de gold blink is anders dan die van de andere. Ook de crackling van de laatste 4 zijn anders dan die van de green mania.

De eerste filmpjes:

Ben zaterdag even langs de action geweest maar hier in spijkenisse hadden ze vrij weinig.
Wou de fontein pakketen uit proberen maar ze hadden alleen sterretjes en ijsfonteinen.
Dus heb maar 2x8 pakjes sterretjes mee genomen voor een rook bommentje.

Bij de Action in Beverwijk hadden ze vandaag nog alles op voorraad alleen de grondbloemen lagen nog in een dichte doos bij de kassa. Ik heb het pakket van 5 euro meegenomen, lijkt me leuk voor op kerstavond/ eerste kerstdag.

Ik heb nergens de ijsfontijnen kunnen vinden.. :( Weet iemand of deze nog komen of ergens anders te krijgen zijn tegen een redelijke prijs?

week51nlfoto10_1.png

Nu in de aanbieding bij de Action voor € 8.95
Geldig van woensdag 17 december 2014 tot en met dinsdag 23 december 2014.

Mooi meegenomen toch ?

mooi op gelicht heb er 10,95 voor betaald zondag

mooi op gelicht heb er 10,95 voor betaald zondag

week51nlfoto10_1.png

Nu in de aanbieding bij de Action voor € 8.95
Geldig van woensdag 17 december 2014 tot en met dinsdag 23 december 2014.

Mooi meegenomen toch ?

hier nog een video van het uit pakken

na vandaag ook eve gehaald plus grond bloemen :idea: en moet zeggen die crackeling gaat best hard net twee potjes gedaan ben wel tevreden mee

Back
Bovenaan