Action Topic

• Topic starter Topic starter lep
  • Startdatum Startdatum
Ik heb vorig jaar ook zo'n goedkope brander gehad van de action. Echter ging die toch snel uit bij veel wind. En daar had ik met die minigasbrander van koopjegadget geen last van.

Juist, precies hetzelfde verhaal hier. Ze gaan zeer snel uit bij het kleinste zuchtje wind. Koop liever bij een Chinese webshop, die blijven tenminste goed aan en kosten ook geen drol.

Verder voor 1,98 geen miskoop, begrijp me goed. Het genoemde nadeel is imho ook het enige duidelijke nadeel.

Haha zonet ff langs action. Bij de aanstekers lag die niet.
Zo'n gozert voor ons zicht ook een "aansteker brander storm ding" dus ik stiekem gevolgd. Vrouwke van action zei dat er geen andere aanstekers waren dan die.
Ik al teleurgesteld :/

En we liepen nog een keer langs het keukengerei, mijn vriendin opeens, oh daar!

Dus heb m net ff gehaald. Wat aansteker had voor nog geen euro.

Mooie is dat er al gas in zit! Bij de vorige grote brander van action was dat niet.

Voor nog geen euro? Ze waren toch 1,98? Of bedoel je aanstekergas, dat is indd nog geen euro.

Dat moet ik morgen ook maar eens kijken naar die aansteker!

Ben wel klaar met die klikaanstekers die steeds uit gaan :bonk:

Deze vlam is zeer sterk en gaat niet uit bij wind ( ik heb ze al intensief getest ) dus waarom hebben jullie het over een andere aansteker die uit gaat en dan deze aansteker er mee associeren? Beetje onoverzichtelijk zo..:wink:

Deze vlam is zeer sterk en gaat niet uit bij wind ( ik heb ze al intensief getest ) dus waarom hebben jullie het over een andere aansteker die uit gaat en dan deze aansteker er mee associeren? Beetje onoverzichtelijk zo..:wink:

Ik had het wel degelijk over deze brander van de Action die snel uit gaat..

Oeh, goeie tip van die torch! Voor nog geen 2 euro zeker het proberen waard :)

Weet inmiddels iemand al of de Thunderclap pakketten ergens in Oost-NL (Twente/Achterhoek) voor 2,99 liggen? Sittard is me te ver ;) Ik heb ze bij 2 vestigingen gezien, maar daar vragen ze nog gewoon 6,75... voor dat geld koop ik er liever 2 (of meer :p)

Tja ook die dingen verkopen ze bij de action en het kan heel erg handig zijn als je wat vuurwerk af te steken hebt. Maar je hebt gelijk.
Ben vanochtend weer even in Zeist wezen kijken. Nog steeds niets bijzonders. Alleen wat van die partypakketjes. Denk zelf dat het bij de meeste Actions na Sinterklaas wel te verkrijgen is.:wink:

ach ja, ik lees nu de berichten van vorig jaar. Wel inslaan die dingen dus. Zoveel lagen er trouwens niet meer. De lonten zijn van Pyrostar.

o gatver, heeft de dyslect weer ingevuld wat hij dacht te lezen. sorry. Heb ze vluchtig in de winkel zien liggen.

ik had afgelopen oud en nieuw ook die lontjes van de action, omdat ze zo strak zitten branden ze heel snel op als je ze vergelijkt met de 'normale' die je bij je vuurwerk dealer haalt.

Ik heb ook gister 3 brandertjes gehaald top dingen voor dat geld lagen ook zat thunderclap pakketjes hier in Den Haag maar zijn nu een euro duurder geworden 3,99 nu

Net terug van een struintocht bij de plaatselijke Action, geen kerstboom en aanstekers, maar wel wat rollen tape gekocht.

SNC19192.jpg
:kerst:

Ik ben deze middag langs de Action in Wageningen geweest.
Op ufo ballonen en aansteek lonten na niks te koop.
Wel een schap voor sterretjes en morning glorie, maar die waren leeg.
Ook geen brander aanstekers kunnen vinden....

Zal volgende week in Tiel gluren...

Back
Bovenaan