Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb vorig jaar ook zo'n goedkope brander gehad van de action. Echter ging die toch snel uit bij veel wind. En daar had ik met die minigasbrander van koopjegadget geen last van.
Haha zonet ff langs action. Bij de aanstekers lag die niet.
Zo'n gozert voor ons zicht ook een "aansteker brander storm ding" dus ik stiekem gevolgd. Vrouwke van action zei dat er geen andere aanstekers waren dan die.
Ik al teleurgesteld :/
En we liepen nog een keer langs het keukengerei, mijn vriendin opeens, oh daar!
Dus heb m net ff gehaald. Wat aansteker had voor nog geen euro.
Mooie is dat er al gas in zit! Bij de vorige grote brander van action was dat niet.
Deze vlam is zeer sterk en gaat niet uit bij wind ( ik heb ze al intensief getest ) dus waarom hebben jullie het over een andere aansteker die uit gaat en dan deze aansteker er mee associeren? Beetje onoverzichtelijk zo..![]()
Ik gebruik nu al een paar jaar deze. Werkt echt geweldig, ook in alle weer en wind. Als je het nu besteld ben je nog op tijd!
http://www.dx.com/p/double-flame-butane-jet-torch-lighter-with-cigar-hole-punch-100221
Ook verkopen ze aansteek-lont vrij dunne touwtjes per 4 voor 0,39 eurocent
ach ja, ik lees nu de berichten van vorig jaar. Wel inslaan die dingen dus. Zoveel lagen er trouwens niet meer. De lonten zijn van Pyrostar.