Action Topic

• Topic starter Topic starter lep
  • Startdatum Startdatum
klopt, de gasbrandertjes zijn bedoelt om creme brulee te maken. Gister ook maar gasbrandertje gehaald. Ze liggen erg lekker in de hand, zeker aanrader voor 1,98. oja, en de vlam krijg je niet uit :)

Vandaag even zo, n brandertje gehaald. Ziet er zo op het oog degelijk uit. Ligt ook lekker in de hand. Duurzaamheid komen we wel achter op oudjaarsdag.

Ik heb hem al een paar maanden geleden bij kruidvat gekocht (precies hetzelfde brandertje), werkt tot op heden prima. Wordt oa gebruikt om moeilijk te bereiken waxinelichtjes aan te steken en als creme brulee brander.

Ik ben deze middag langs de Action in Wageningen geweest.
Op ufo ballonen en aansteek lonten na niks te koop.
Wel een schap voor sterretjes en morning glorie, maar die waren leeg.
Ook geen brander aanstekers kunnen vinden....

Zal volgende week in Tiel gluren...

Dat had ik je ook kunnen vertellen :p
Die branders van 1,98 liggen er wel. Paar dagen terug nog eentje gehaald hier in Wageningen! Liggen bij de keukenspullen (messen en dergelijke). Vrijwel alle aanstekers hangen links in het schap...behalve deze brander, die ligt twee meter meer naar rechts.

Ik denk dat ze die thunderclap pakketjes niet meer doen want bij mij in de buurt (bussum en hilversum )
Ligt nog steeds niets!
In Rijssen ook raar ja... het hele jaar Thunderclaps à €6,75 in de schappen.
Is het eind November, halen ze ze weg :shocked: :rolleyes:
Sowieso ook nooit voor 2,99 geweest hier. Vreemd. Dacht dat Action landelijke prijzen hanteerde.

Zat net door de reclamefolders te bladeren en:
amotu.jpg

https://view.publitas.com/action-1/oud-nieuw/page/1 zie link

Back
Bovenaan