Action Topic

• Topic starter Topic starter lep
  • Startdatum Startdatum
Ik kom net terug van de action in Rotterdam en daar zijn ze op voorraad voor 2,99. Scheelt meer dan de helft met vorig jaar dus voor mij gelijk een reden om er 2 te kopen.

Ze hebben trouwens nu wel mooie jet torchen bij de action voor 1,98 euro per stuk.

Zekers aanraders. Ik heb er net 2 gekocht. Zijn in de kleuren zwart wit en rood.

Haha zonet ff langs action. Bij de aanstekers lag die niet.
Zo'n gozert voor ons zicht ook een "aansteker brander storm ding" dus ik stiekem gevolgd. Vrouwke van action zei dat er geen andere aanstekers waren dan die.
Ik al teleurgesteld :/

En we liepen nog een keer langs het keukengerei, mijn vriendin opeens, oh daar!

Dus heb m net ff gehaald. Wat aansteker had voor nog geen euro.

Mooie is dat er al gas in zit! Bij de vorige grote brander van action was dat niet.

gisteren effe 4 van die jongens ingeslagen zijn echt van perfect voormaat. en er zit al gas in. top aansteker voor weinig

Ik ben gister weer naar de Action geweest ( het word een verslaving denk ik.. ) en ik heb ook maar gelijk de Chef's torch vollop ingeslagen want voor 1,98 hoef ik geen 2 keer na te denken.

Het gekke is dat dit serieus de beste torch is die ik in handen heb gehad en ik heb vele soorten storm aanstekers tot metal torches en pyrotorches aan toe gehad. De voordelen zijn :
- Het ideale formaat ( groot, maar niet te groot ) en ligt goed in de hand
- Slot op de vlam voor als je hem in je zak wilt doen
- Zeer grote marge met verstellen van de vlam, op de kleinste stand is de vlam al even groot als op de grootste stand van menig stormaanstekers/jet torches
- Met een klik open je het gas en zorg je voor de ontsteker, dus niet zoals met creme brulee branders en pyrotorches dat je het gas open moet draaien en dan nog ontsteken
- Er zit al gas in, wat ik trouwens wel opmerkelijk vond maar tegelijkertijd zeer handig!
- De prijs natuurlijk, waar vind je nou een soort gelijk product voor 1,98 ?!

Ik zou zeggen sla ze even in voordat de voorraad op is.

Ik heb vorig jaar ook zo'n goedkope brander gehad van de action. Echter ging die toch snel uit bij veel wind. En daar had ik met die minigasbrander van koopjegadget geen last van.

Net ook 2 stuks meegenomen.
Prima gasbrandertje.
En voor 2 euro een koopje.

Echter was er in Arkel niks van vuurwerk aanwezig enkel aansteeklonten.
Kreeg het antwoord dat het waarschijnlijk begin December hier in de schappen ligt.

Hier dan nogmaals een video van een "topper" van een torch.

Voor de prijs is het een topper!
Zoals hierboven al genoemd, gas meegeleverd, een lock erop en gewoon handzaam.
Daarentegen wel gewoon "Chinese" bouw.

Laatst bewerkt:
Prachtig voor jullie allemaal. Alleen hier kan ik t niet vinden. Hele winkel afgezocht.

Ze stonden hier ook verstopt. Ergens tussen het keukengerei zal het wel staan.

Wellicht afhankelijk van hoe groot de Action is.

Vragen aan (meerdere) personeelsleden en goed zoeken bij keuken spullen.

Back
Bovenaan