Action Topic

• Topic starter Topic starter lep
  • Startdatum Startdatum
Let wel op dat als je de fonteinen te dicht op elkaar doet je een grote vlam krijgt en dan kun je de letters of cijfers niet meer lezen. Dit probeert skyblue te vertellen denk ik. Gaat dus niet om de kosten maar meer om het leesbaar houden van je letters.

Dat bedoelde ik juist mijn eerste letters hadden ook veelste veel fonteinen
En was meer vlam dan leesbaar

Vandaag bij de action Bergen op Zoom dat pakket gekocht van 6,95 en 2 pakjes aansteeklonten. Hier nog een onscherpe foto van het schap:

20131109_141359.jpg

Het pakket:
20131109_153938.jpg

Bij de Big Bazar hebben ze grondbloemen, crackling balletjes, kinderpakketten en sterretjes:

20131109_135621.jpg

20131109_135629.jpg

Laatst bewerkt:
Goed bedrijf uit de blokkerholding haha. Als ze op het werk dit even hadden vertelt haha. Als iemand uit tiel even bij de Bigbaz kijkt. Als ze het daar hebben. Haal ik wel een berg. Met concern kortings pas kost dat spul geen drol meer.

Bij de Action in Utrecht op Hoog Catharijne is het Thunderclap pakketje ook verkrijgbaar. Heb er gisteren 2 gekocht. Moet zeggen ze vonden gretig aftrek.:D

ze hebben een pakketje met cracklingballs en grondbloemen en nog ,eer voor 6,95.
4 aansteeklonten 39 cent!
Sterretjes en morning glory's van een nieuw merk voor 95 cent. Ik zal binnenkort denk ik even een filmpje van maken.

UPDATE: o ik zie dat er al een filmpje van gemaakt is.

Back
Bovenaan