Action Topic

• Topic starter Topic starter lep
  • Startdatum Startdatum
Partylandpakket is in Apeldoorn nu ook uitverkocht.

Heb net even een boxje gehaald bij Action voor 7 euro. Zit nog redelijk geluid in.

net bij de big bazar purmerend geweest. 20 gbv-weco grondbloemen 0,99. 8 knetterballen 0,89. sterretjes 70 cm 1,00 junior pakket xxl 4,49 (sterren 10, 25, 70 cm, partypoppers en party pistooltjes, trektouwtjes, knalerwten, morning glory) en een kleiner junior pakket voor 2,99.

Action had nog geen vuurwerk binnen buiten sterretjes en wensballonnen. hoopten dat er nog wel kwam, maar niets is zeker. morgen in hoorn kijken. al schijnt de vestiging in blokker (dorp, niet de winkel)ze wel te hebben

net thunder pakket gehaald bij de action wat lekker zeg die eerste vuurwerk geuren weer in je neus haha.

Vandaag even langs de action geweest. Wat dingetjes gehaald, pakketje ook. Niet veel bijzonders, maar heel erg lekker even kruitsnuiven ;)

Die sterrenfonteintjes zijn dat gewoon van die taartfonteintjes?

Het is idd goed koop als jet het gaat berekenen je betaald al meer als je 12 knetter ballen hebt en 30 van die flashing demons
.

Heb gister een Thunderclap pakketje verpakt in cadeaupapier afgeleverd met 2 aansteeklonten bij een huis in de straat. Sinterklaascadeautje voor twee jongens van 10 en 11.

Toch maar even vermeld dat ze moeten wachten op 31 december, grotendeels om ze niet helemaal gek te maken ;)

Ik heb zeker het idee dat het cat.1 vuurwerk pakket bij de Action populair is. Heb hem zelf maar 1 keer kunnen kopen, omdat het de andere keren gewoonweg was uitverkocht. Maar ik denk wel dat veel mensen dit pakketje bewaren tot 31 december omdat de meeste mensen niet weten wat cat.1 vuurwerk inhoud.

Vandaag ook 1 gehaald, En wat uitgetest maar ik had echt niet verwacht dat sommige artikelen zo lang zouden duren. Oke tis niet alles, maar voor 6,95 krijg je vind ik enorm veel waar je in de aanloop naar D'Day veel lol van kunt hebben

Ik heb sinds begin oktober één keer per week gekeken in de Action, maar ze hebben het vandaag nog steeds niet.

Laatst bewerkt:
Ik heb elke keer in de week naar de enige kopstelling met vuurwerk gegaan om te kijken. Het enige vuurwerk hier zijn sterretjes, ijsfonteinen en aansteeklonten.

Back
Bovenaan