HAOKAN Fireworks te Pijnacker

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is het mogelijk om een eventuele folder ook thuisgestuurd te krijgen? Woon namelijk niet in het gebied rond Pijnacker, maar zou deze wel graag bij mijn collectie willen hebben. Als ik hem op kan halen tijdens de verkoopdagen zou dit ook een perfecte manier zijn.

Als ex dorpsgenoot regel ik wel een folder voor je, ik woon tenslotte bijna naast Haokan, komt goed.

Deze box moet nog op de boot vanuit China dus we zijn benieuwd of dat hij het nog gaat halen voor het einde van het jaar
We hebben deze box toen we in China waren live gezien en ik moet zeggen dat hij echt mmoi is
We hebben een China filmpje maar we wachten verder met info tot dat alles zeker is dat hij binnen komt.

http://www.haokanvuurwerkshop.nl/pijnacker/cakeboxen/266-big-box.html Wanneer komt hier een filmpje van? Ben wel benieuwd naar de uitwerking hiervan. De prijs is behoorijk fors.

TRIBAL COLLECTIE is binnen

TRIBAL COLLECTIE is binnen

Vandaag zijn al de TRIBAL producten binnen gekomen en het ziet er allemaal perfect uit, al de productdetails meteen bekeken zoals drukwerk, lonten, afdekfolies van de cakes enz en het is allemaal zoals we het besteld hebben. gelukkig was de inhoud niet erg vochtig, behalve soms de bovenste laag die tegen het dak van de container zaten en die bewaren we tot volgend jaar.
Over een kleine 3 weken hebben we van alle producten de Nederlandse films.
Een paar fotos van vandaag.

nr1.jpg

nr2.jpg

nr3.jpg

WWW.HAOKANVUURWERKSHOP.NL

film BIG BOX

film BIG BOX

In de webshop is het filmpje geplaatst van de BIG BOX, in de productie van de box is er ook nog extra falling leafs effect toegevoegd.
De box komt pas in dec aan en dus zal het moeilijk worden om hier nog een filmpje te maken.
We hebben zelf de box in China zien presteren en het zijn echt 6 mooie cakes. We proberen met HAOKAN altijd mooie prijzen te maken (aangezien deze toch wel kostbaar is) maar we vonden deze box echt de moeite waard om in onze collectie op te nemen.
Bekijk in de shop het filmpje.

In de webshop is het filmpje geplaatst van de BIG BOX, in de productie van de box is er ook nog extra falling leafs effect toegevoegd.
De box komt pas in dec aan en dus zal het moeilijk worden om hier nog een filmpje te maken.
We hebben zelf de box in China zien presteren en het zijn echt 6 mooie cakes. We proberen met HAOKAN altijd mooie prijzen te maken (aangezien deze toch wel kostbaar is) maar we vonden deze box echt de moeite waard om in onze collectie op te nemen.
Bekijk in de shop het filmpje.

Hier ook de video als Youtube embedded.

Jo misschien heb ik tussen al die pagina's er net overheen gekeken, maar komt er dit jaar weer een ophaalmoment in de nacht? Van genoten vorig jaar!

in pijnacker en oisterwijk kan het vanaf 5.00 uur worden opgehaald.
Het staat niet bij de openingstijden maar voor diegene die bestellen kunnen wel de tijd vanaf 5.00 uur selecteren

Jo misschien heb ik tussen al die pagina's er net overheen gekeken, maar komt er dit jaar weer een ophaalmoment in de nacht? Van genoten vorig jaar!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan