[Actie 2016] Mega Uitverkoop 2016 - Haokan Fireworks

Status
Niet open voor verdere reacties.
Er kwam toen de shop openging meteen erg veel spam binnen (leek op een aanval) en daarbij was het erg druk en nog steeds druk op de site. Mijn host heeft na 10 minuten 3 extra webservers mee ingeschakeld om de datastroom aan te kunnen.
Jammer genoeg zijn toen verschillende bestellingen (winkelwagens)niet door kunnen gaan.
Ik koop echt zo veel mogelijk in voor de uitverkoop maar ja sommige producten gingen zo snel dat ze ook meteen waren uitverkocht. maar zo te zien in de shop zijn er heel veel mensen nu ook blij. (te zien aan het aantal bestellingen) Vandaag nog extra bijgekocht en die artikelen zullen in de loop van volgende week weer aangevuld zijn. Er worden nog Combi-Deals gemaakt en ik ben altijd opzoek naar interessante partijen die ik op kan kopen. Het jaar is nog jong.

Was een hoop gestress aangezien ik mijn zoon naar de training zou brengen maar om 18.31 kreeg ik de bevestiging dat het toch gelukt was, heel sneu om te lezen dat sommigen er tot op een paar minuten terug nog steeds niet op konden want ook hun hebben hier erg naar uit gekeken en ik hoop echt dat deze personen toch nog iets moois hebben kunnen scoren.
Niet netjes vind ik het dat er ook personen zijn die Haokan meteen links gaan laten liggen, alsof zij hier om hebben gevraagd....

@Jo : wordt de shop de komende tijd nog aangevuld net als andere jaren of ..... ...?

Helaas niet de 1.2" spinning tail to multicolor kunnen bemachtigen. In plaats daarvan nog een immortal gold kunnen bestellen :D er zullen in de loop van het jaar zeker nog een aantal bestellingen van mijn kant volgen. Haokan bedankt!

Yes! Alsnog de Immortal Gold kunnen bestellen. Bleek dus in mijn eigen mandje te zijn verdwenen en heeft 90 minuten doelloos rondgezworven :p.

Smeerkees is natuurlijk ook een originele nickname, maar waar doel je op met je reactie vghoost?

Wat had ik graag wat Secret Salutes gehad, ach gelukkig mag ik niet klagen met een box die ik altijd al heb willen hebben, de 1,2” green tail purple star w green 100’s :)

Ik vond trouwens heel veel kortingen niet indrukwekkend. Met een freakactie in december pak je ze ook mee voor die prijs. Sommige producten waren goed zoals de voltage en secret salute en het buurt assortiment natuurlijk omdat daar bijna nooit korting op zit in een freakactie

Niet alles was supergoedkoop wellicht, maar de six elements, immortal gold, 4 seasons en nagenoeg alle andere Rubro en VWmania boxen heb ik nog maar zelden voor deze prijzen gezien,ook in freak acties niet, want altijd uitgesloten....

Ik ben helemaal blij dus bij deze bedankt Haokan en Jo specifiek!

En nu mijn 1e stressbestelling er uit is, ff op het gemak kijken of ik nog wat heb gemist;)

Het is dat ik trouwens al besteld heb, maar de Turbo Clash Rockets voor 16,45 is een hele mooie prijs. Ik heb ze dit jaar ook gehad en toegegeven, om deze af te steken ná mijn laatste cakebox (Crown Osiris) was niet erg snugger en vielen ze wat in het niet. Maar het zijn toppijlen voor deze prijs. Dit jaar steek ik ze vóór 12 uur af, en na 12-en enkel nog cakebox geweld.

gelukkig buurtassortiment veilig kunnen stellen met wat klein grut. Om aan de 75 euro te komen want liep alleen maar vast. Haokan bedankt!!!

Ja want Haokan kan daar ook echt veel aan doen :bonk:

Haokan regelt dit en jij hebt gewoon pech maar om haokan daar meteen de schuld van te geven is een beetje overdreven.

Niks overdreven. Ik had alles netjes in een winkelwagen staan en het enige wat nog moest komen wat het betaal scherm. Bam alles weg. Als je beetje logisch nadenkt als verkoper zijnde weet je dat er veel freaks op je aanbiedingen afkomen. Dan moet je zorgen dat alles picobello draait en niet dat de server er uit klapt om de haverklap.

Uiteindelijk de laatste 2 Secret Salutes in Oisterwijk meegepakt in m'n 2e bestelling.
De eerste keer verdwenen ze uit m'n winkelwagen, toen toch o.a. een Triple Treasure box gescoord, en 10 minuten later stonden er opeens weer 2 SS in de shop. Dik tevreden met deze prijzen.

Ondanks de wat stroeve start van de sale moet ik toch Haokan even bedanken voor de service. Uiteindelijk toch alles kunnen bestellen wat ik wilde bestellen en een foutje recht kunnen zetten. Het systeem is misschien niet geheel waterproof, maar tegen enorme drukte kan je weinig doen, en al helemaal niet tegen een flinke spam attack. De extra benodigde servercapaciteit weegt niet op tegen de kosten ervan, voor dat half uurtje per jaar.

Ik ben in ieder geval tevreden, hopelijk zijn de meesten anderen dat ook.

Mega uitverkoop

Mega uitverkoop

In de winkelwagens die niet afgerekend worden zitten nog verschillende boxen
Dus hou het in de gaten als ze terug in de voorraad komen

Haha, ik knipper met mijn ogen en de green tail purple star + immortal gold zijn weer verdwenen!

Maare pfoe, het was me het 18:00uurtje weer wel! Had 3 boxen als wens nl. de 1.2" spinning tail to multicolor, 1,2” green tail purple star w green 100’s en 4 seasons! Alleen de eerste is gelukt, de andere boxen waren helaas al weg!

Ach, wie weet...! Dat het maar weer eens aangevuld mag worden tzt! Dit is gewoon ff de tijdelijke januari gekte! Er zijn en komen nog genoeg acties! Zal heus komend jaar weer wat bij gaan bestellen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan