Jo_Haokan Fireworks
VWC lid
Er kwam toen de shop openging meteen erg veel spam binnen (leek op een aanval) en daarbij was het erg druk en nog steeds druk op de site. Mijn host heeft na 10 minuten 3 extra webservers mee ingeschakeld om de datastroom aan te kunnen.
Jammer genoeg zijn toen verschillende bestellingen (winkelwagens)niet door kunnen gaan.
Ik koop echt zo veel mogelijk in voor de uitverkoop maar ja sommige producten gingen zo snel dat ze ook meteen waren uitverkocht. maar zo te zien in de shop zijn er heel veel mensen nu ook blij. (te zien aan het aantal bestellingen) Vandaag nog extra bijgekocht en die artikelen zullen in de loop van volgende week weer aangevuld zijn. Er worden nog Combi-Deals gemaakt en ik ben altijd opzoek naar interessante partijen die ik op kan kopen. Het jaar is nog jong.
Jammer genoeg zijn toen verschillende bestellingen (winkelwagens)niet door kunnen gaan.
Ik koop echt zo veel mogelijk in voor de uitverkoop maar ja sommige producten gingen zo snel dat ze ook meteen waren uitverkocht. maar zo te zien in de shop zijn er heel veel mensen nu ook blij. (te zien aan het aantal bestellingen) Vandaag nog extra bijgekocht en die artikelen zullen in de loop van volgende week weer aangevuld zijn. Er worden nog Combi-Deals gemaakt en ik ben altijd opzoek naar interessante partijen die ik op kan kopen. Het jaar is nog jong.
Was een hoop gestress aangezien ik mijn zoon naar de training zou brengen maar om 18.31 kreeg ik de bevestiging dat het toch gelukt was, heel sneu om te lezen dat sommigen er tot op een paar minuten terug nog steeds niet op konden want ook hun hebben hier erg naar uit gekeken en ik hoop echt dat deze personen toch nog iets moois hebben kunnen scoren.
Niet netjes vind ik het dat er ook personen zijn die Haokan meteen links gaan laten liggen, alsof zij hier om hebben gevraagd....
@Jo : wordt de shop de komende tijd nog aangevuld net als andere jaren of ..... ...?