[Actie 2016] Mega Uitverkoop 2016 - Haokan Fireworks

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zombie zone, buurtass, secret salute zijn al weg :(

Ik heb ook geen zin om snel nu een beslissing te maken over andere artikelen. Is toch een aardig stukje rijden nml.

Ik zit vanaf klokslag 18:00 te F5'en voor 2 geisha cakeboxen... Kom ik er eindelijk op, zijn ze al weg! Voor hoeveel zijn de green to purple en spinning tails to multicolour weggegaan als ik
vragen mag?

Tenzij het assortiment weer aangevuld wordt om toch weer wat rubro boxen te kunnen bestellen sla ik Haokan dit jaar WEER over.

Ik zit vanaf klokslag 18:00 te F5'en voor 2 geisha cakeboxen... Kom ik er eindelijk op, zijn ze al weg! Voor hoeveel zijn de green to purple en spinning tails to multicolour weggegaan als ik
vragen mag?

Volgens mij beide rond de 85 euro. Helaas waren ze bij mij al weg.

Maar wat betreft de actie. Ze zijn natuurlijk niet verplicht dit te doen en de prijzen zijn goed! Maar toegegeven, het geeft mij ook een nare smaak in de mond. Vooral wat betreft de voorraad en de betaalprocedure.

Ik heb gelukkig wel wat moois nog kunnen scoren. Ik ben benieuwd of het gratis vuurwerk/cadeaus nu wel of niet kloppen. Immortal Gold zal ik ergens anders moeten zoeken, maar goed, het zij zo.

Ik vond trouwens heel veel kortingen niet indrukwekkend. Met een freakactie in december pak je ze ook mee voor die prijs. Sommige producten waren goed zoals de voltage en secret salute en het buurt assortiment natuurlijk omdat daar bijna nooit korting op zit in een freakactie

Ik vond trouwens heel veel kortingen niet indrukwekkend. Met een freakactie in december pak je ze ook mee voor die prijs. Sommige producten waren goed zoals de voltage en secret salute en het buurt assortiment natuurlijk omdat daar bijna nooit korting op zit in een freakactie

Je moet er alleen wel rekening mee houden dat bij een freakactie het minimale bestedingsbedrag vaak boven de 500 euro ligt. Niet iedereen heeft dat budget of wil dat uitgeven bij 1 winkel.

Je moet er alleen wel rekening mee houden dat bij een freakactie het minimale bestedingsbedrag vaak boven de 500 euro ligt. Niet iedereen heeft dat budget of wil dat uitgeven bij 1 winkel.

das waar, al dacht ik dat de meest freaks, al is het samen met andere, wel aan €350,- komen (500-35%)

Jammer hoor ze staan wel op het afhaal bewijs de cadeaus :P maar kan het wel begrijpen de kortingen zijn al mooi genoeg :D

Was een hoop gestress aangezien ik mijn zoon naar de training zou brengen maar om 18.31 kreeg ik de bevestiging dat het toch gelukt was, heel sneu om te lezen dat sommigen er tot op een paar minuten terug nog steeds niet op konden want ook hun hebben hier erg naar uit gekeken en ik hoop echt dat deze personen toch nog iets moois hebben kunnen scoren.
Niet netjes vind ik het dat er ook personen zijn die Haokan meteen links gaan laten liggen, alsof zij hier om hebben gevraagd....

@Jo : wordt de shop de komende tijd nog aangevuld net als andere jaren of ..... ...?

Mega uitverkoop

Mega uitverkoop

Er zijn nog veel winkelwagens die niet afgerekend zijn en die worden om de 90 minuten automatisch terug in de voorraad gezet, dus het kan zijn dat bepaalde producten dan weer te bestellen zijn.

Er zijn nog veel winkelwagens die niet afgerekend zijn en die worden om de 90 minuten automatisch terug in de voorraad gezet, dus het kan zijn dat bepaalde producten dan weer te bestellen zijn.

Dit dacht ik dus ook al. Veel mensen zullen zodra ze verbinding hebben hun winkelwagens vol hebben gegooid om dan eens rustig te bekijken wat t gaat worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan