Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik zit vanaf klokslag 18:00 te F5'en voor 2 geisha cakeboxen... Kom ik er eindelijk op, zijn ze al weg! Voor hoeveel zijn de green to purple en spinning tails to multicolour weggegaan als ik
vragen mag?
beide zijn voor 91,50 weg
Ik zit vanaf klokslag 18:00 te F5'en voor 2 geisha cakeboxen... Kom ik er eindelijk op, zijn ze al weg! Voor hoeveel zijn de green to purple en spinning tails to multicolour weggegaan als ik
vragen mag?
Ik vond trouwens heel veel kortingen niet indrukwekkend. Met een freakactie in december pak je ze ook mee voor die prijs. Sommige producten waren goed zoals de voltage en secret salute en het buurt assortiment natuurlijk omdat daar bijna nooit korting op zit in een freakactie
Je moet er alleen wel rekening mee houden dat bij een freakactie het minimale bestedingsbedrag vaak boven de 500 euro ligt. Niet iedereen heeft dat budget of wil dat uitgeven bij 1 winkel.
Er zijn nog veel winkelwagens die niet afgerekend zijn en die worden om de 90 minuten automatisch terug in de voorraad gezet, dus het kan zijn dat bepaalde producten dan weer te bestellen zijn.