[Actie 2016] Mega Uitverkoop 2016 - Haokan Fireworks

Status
Niet open voor verdere reacties.
Eigenlijk nagenoeg alles wat ik wou besteld, maar 3 boxen waren al uitverkocht :(

Zelf ook e.e.a. op uitverkocht gezet als tegenprestatie :D

Schijtzooi, alles stond netjes in de winkelwagen, even datum geselecteerd en afhaaltijdstip, door naar betalen, ja ik ga akkoord met alle voorwaarden, Klik en Bam , winkelwagen leeg

alles weg :mad:

Dat was dus gelijk de laatste keer Haokan voor mij!,,, :mad:

yes,, heb bij Pijnacker besteld. krijg er ook nog eens 2 mooie dikke waaiers bij cadeau, de ragging courage en de colorful china ! top ben er blij mee :D

Schijtzooi, alles stond netjes in de winkelwagen, even datum geselecteerd en afhaaltijdstip, door naar betalen, ja ik ga akkoord met alle voorwaarden, Klik en Bam , winkelwagen leeg

alles weg :mad:

Dat was dus gelijk de laatste keer Haokan voor mij!,,, :mad:

Ja want Haokan kan daar ook echt veel aan doen :bonk:

Haokan regelt dit en jij hebt gewoon pech maar om haokan daar meteen de schuld van te geven is een beetje overdreven.

Ja want Haokan kan daar ook echt veel aan doen :bonk:

Haokan regelt dit en jij hebt gewoon pech maar om haokan daar meteen de schuld van te geven is een beetje overdreven.

Ze hadden al een langzame site en nu laadt vanalles niet of fout, misschien moeten ze toch maar overstappen naar een ander serverbedrijf.

stond om 6 uur klaar om te bestellen, helaas site plat. Toen ik er weer op kon was alles al weg wat ik wou hebben :(

Toch nog wat andere dingetjes besteld

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan