[Actie 2016] MEGA SALES @ Vuurwerkland-Steenbergen.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jawel hoor. Kijk maar op de website onder de Mystery Box. Inderdaad de X-treme Thrilogy. Mooie box, zeker voor die prijs.

Dat heb ik gezien, maar dat is niet een echte bevestiging vanuit VWL op VWC he :)
Ging er vanuit dat ze het hier wel zouden bevestigen definitief ;)

Dat heb ik gezien, maar dat is niet een echte bevestiging vanuit VWL op VWC he :)
Ging er vanuit dat ze het hier wel zouden bevestigen definitief ;)

Het is inderdaad de X-treme Thrillogy Box! :)

Afgelopen weekend zijn er ontzettend veel bestellingen geplaatst, waarvoor dank! Ondanks dat er nog steeds veel toppers op voorraad zijn zullen we de komende weken gaan kijken of we producten verder kunnen aanvullen en/of toevoegen. Zodra hier meer over bekend is melden we dit uiteraard in dit topic!

Is alles in de webshop ook aanwezig? Gewoon voor de zekerheid dat er geen vervanger wordt meegegeven....

Als dit al gemeld is sorry maar ik was te lui om alles door t lezen :)

Klopt! Alle producten welke nu worden aangeboden hebben wij op voorraad, er worden dus geen producten verkocht welke wij zelf nog niet ingekocht hebben. :)

Betekent dat dat bestellingen nu al apart worden gelegd? En dat je dus gegarandeerd 2015 productie jaar meekrijgt? Het wil namelijk nog wel eens gebeuren dat een productie van het jaar er op de kwaliteit niet kan vasthouden.

Iemand uit de buurt van Zoetermeer die hier wil gaan bestellen of reeds heeft besteld en die als hij zijn bestelling gaat ophalen eventueel een kleine bestelling voor mij zou kunnen meenemen ?
Het zou dan gaan om slechts enkele cakes :)

Betekent dat dat bestellingen nu al apart worden gelegd? En dat je dus gegarandeerd 2015 productie jaar meekrijgt? Het wil namelijk nog wel eens gebeuren dat een productie van het jaar er op de kwaliteit niet kan vasthouden.

Dit zou ik ook graag weten.
Ook of er wellicht op korte termijn cruelty aangevuld kan worden en wellicht ook cruel traction?

Zonet toch de Detonator box en een extra Crackling Fan besteld :D

Aangezien bevestigd is dat dit huidige voorraad is en dit nu in de bunkers staat, verwacht ik natuurlijk ook 2015 artikelen geleverd te krijgen :cool:

Graag nog cruelty aanvullen en cruel tractions indien mogelijk :D

Er worden geen producten verkocht welke wij nog niet hebben ingekocht, gaat dus inderdaad om productie 2015.

Graag nog cruelty aanvullen en cruel tractions indien mogelijk :D

Hier hopen we binnenkort meer over te kunnen melden, durf op dit moment niet te zeggen of deze producten nog voorradig/leverbaar zijn.

Iemand uit de buurt van Zoetermeer die hier wil gaan bestellen of reeds heeft besteld en die als hij zijn bestelling gaat ophalen eventueel een kleine bestelling voor mij zou kunnen meenemen ?
Het zou dan gaan om slechts enkele cakes :)

Dat zijn idd heel mooie prijsen... jammer dat ik geen vervoer heb anders had ik ze zekers wel gekocht.

Het is uiteraard ook mogelijk om de bestelling in Rotterdam op te halen ipv Steenbergen. :)

Maar betekent dit dan ook dat we de 2015 versie krijgen en niet de 2016 versie als deze later in het jaar alsnog ingekocht is? Voorkeur voor mij is wel de 2015 versie te krijgen:D

Er is uiteraard kans dat er 2015 verkocht gaat worden doordat de winkelier het bij andere winkels weg haalt die nog heeft staan of van Wolff zelf wat terug komt van een winkelier.

Er is uiteraard kans dat er 2015 verkocht gaat worden doordat de winkelier het bij andere winkels weg haalt die nog heeft staan of van Wolff zelf wat terug komt van een winkelier.

hi Wesley, bedankt voor je post en goede bedoeling, ben je werkzaam bij Steenbergen? - ik denk namelijk dat deze vraag door hen zelf beantwoord moet worden ;)

Maar betekent dit dan ook dat we de 2015 versie krijgen en niet de 2016 versie als deze later in het jaar alsnog ingekocht is? Voorkeur voor mij is wel de 2015 versie te krijgen:D

Dit klopt inderdaad, gaat om 2015 versie.

En waar in rotterdam ken je het dan ophalen?

Wij hebben een winkel in Rotterdam aan de Rhijnauwensingel 271 (http://www.vuurwerklandbestel.nl/Rotterdam)

Het is mogelijk om bestellingen van www.vuurwerkland-steenbergen.nl in Rotterdam op te halen. Bij selecteren van tijdblok 03.00-04.00 uur zorgen wij ervoor dat het naar Rotterdam wordt verplaatst, afhalen kan dan op 29-12-2016 tussen 09.00 en 11.00 uur. :)

Bedankt, dat is goed nieuws :)
Stook de bunker maar goed warm :D

Hopelijk op korte termijn nog wat cruelties (en CT) voorradig en dan is de 2016 collectie weer nagenoeg compleet :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan