[Actie 2016] MEGA SALES @ Vuurwerkland-Steenbergen.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Toch een gokje gewaagd met de Mystery Box! Ze zullen ons toch niet teleurstellen:D?
Andere items moet ik nog even over nadenken. Er zijn nu nog 2 Mystery Boxen.. Dus wie maakt ze los?

Wensenlijstje: CT, Evo 100 of 120, Immortal Gold, Smash Box 2.

En toen ontwaakte ik uit mijn droom..:bonk:

Wensenlijstje: CT, Evo 100 of 120, Immortal Gold, Smash Box 2.

En toen ontwaakte ik uit mijn droom..:bonk:

Ik vermoed dat het een VWT box gaat zijn, gezien ze daarmee het meest met de prijs kunnen doen. Ik zou er niet van staan te kijken wanneer het een Tante Rikie's Kruit tuintje of Freestyle Reverze gaat zijn. Echter een 4Pyro lijkt me waarschijnlijker. Een Triple Freestyle Madness kan ook nog, maar volgens mij outlet deze box onder de 50 euro. Hetzelfde geldt voor de X-Treme Blinkbox.

Giswerk uiteraard, maar we zullen er snel achter komen. Niet dat ik er een besteld heb, maar ben toch benieuwd wat zo'n mystery box inhoudt :p

Ik vermoed dat het een VWT box gaat zijn, gezien ze daarmee het meest met de prijs kunnen doen. Ik zou er niet van staan te kijken wanneer het een Tante Rikie's Kruit tuintje of Freestyle Reverze gaat zijn. Echter een 4Pyro lijkt me waarschijnlijker. Een Triple Freestyle Madness kan ook nog, maar volgens mij outlet deze box onder de 50 euro. Hetzelfde geldt voor de X-Treme Blinkbox.

Giswerk uiteraard, maar we zullen er snel achter komen. Niet dat ik er een besteld heb, maar ben toch benieuwd wat zo'n mystery box inhoudt :p
VWT denk ik ook idd, liefst niet triple freestyle madness,die had ik afgelopen jaar al :P

VWT denk ik ook idd, liefst niet triple freestyle madness,die had ik afgelopen jaar al :P

Hmm je zou toch denken dat het een box is met meer korting dan 30%. Anders is er weinig reden om een Mystery box te bestellen, want dan zou je hem normaal kunnen bestellen. Ik verwacht wel wat extra korting voor het risico dat we nemen:D

X-Treme Trilogy, zou ook nog kunnen, ook een box die niet in de outlet staat. Triple Freestyle Madness denk ik toch ook niet, dat zou wel erg wrang zijn om een Mystery box voor meer te verkopen dan een product los zou kosten. Althans, bij Gebro kost die box 44,95. Mystery items horen wat mij betreft artikelen te zijn die bij een normale verkoop wat duurder zijn in de aanschaf. Maarja, wie ben ik. :p

Zo ik heb de 1e bestelling van het jaar ook gedaan. Zat om 19.02 op de site en de boxen vlogen zo onder mn neus weg. Uiteindelijk toch een zena mayhem itali fanstyle hff box en 4xgold box 10happy thunder Q.

Woohoeee leuke prijzen zo vroeg al. Snel maar wat bestellen voordat het uitverkocht is. Fijn om die vwt producten te kunnen kopen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan