[Actie 2016] MEGA SALES @ Vuurwerkland-Steenbergen.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik denk dat het morgen gaat worden, ondanks dat ik er geen gekocht heb, ben ik toch heel benieuwd hoe goed die deal nou is :p.

Ik zie trouwens dat ze de Rubro Event Havana Palm Tree 100's redelijk veel (nouja, 26) op voorraad hebben (was het gratis product bij 500 euro aan bestelling), zou zomaar een kanshebber kunnen zijn, want dat is niet de makkelijkst verkoopbare Rubro bak.

Ik denk dat het morgen gaat worden, ondanks dat ik er geen gekocht heb, ben ik toch heel benieuwd hoe goed die deal nou is :p.

Ik zie trouwens dat ze de Rubro Event Havana Palm Tree 100's redelijk veel (nouja, 26) op voorraad hebben (was het gratis product bij 500 euro aan bestelling), zou zomaar een kanshebber kunnen zijn, want dat is niet de makkelijkst verkoopbare Rubro bak.
als dat hem zou zijn, sterker nog, als ik dat had verwacht, had ik er 10 of meer besteld! Dat is hem niet denk ik

Het is de X-treme Thrillogy zo te zien. Ken hem niet, maar het is in ieder geval mooi voor de prijs zo te zien, gezien deze voor 65 euro bij Gebro in de shop staat.

Ik zou hem zelf nooit kopen, maar voor de prijs van 50 euro een prima bak volgens mij. Hij ging voor €99,95 in de voorverkoop. 50% korting dus.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan