Acatenango [Compound]

Deze was erg mooi. Vond ook alleen de mine aan het eind een beetje raar. Zou gaaf zijn als die laatste cake 2x zo snel zou gaan om toch een beetje een finale gevoel te krijgen.

ik begrijp wel dat jullie deze bak mooi vinden maar als ik het china filmpie zie en dat is voor mij altijd meer een indicatie van wat het zou kunnen worden en ik vergelijk dat met wat ik op de demo bij Fuego heb gezien en ik vergelijk dat dan weer met de filmpjes van de straat dan zeg ik zoek even de verschillen, want de pracht van de kleuren uit china en deels uit de demo, die zie ik niet terug in de straat versie.
Hij is groot en vooral de timing van crackling effect aan het einde vind ik geweldig maar de kleurenpracht van weleer zie ik er maar ten delen in terug.

maar het is wel een straatvuller.

Dit ook inderdaad, het haalt de tempo of zo uit de bak naar het einde toe.
Ik zie de tails ook liever aan het begin maar dat is persoonlijk.
Maar het is een mooie box of ie er volgend jaar weer komt weet ik niet..

Tails/mines zou ik ook aan het begin doen als introductie schoten, maar voor de rest prachtige bak met mooie grote uitwerkingen. Mooi om te zien dat Evo helemaal op de F-shape en Z-shape tour is gegaan. Tempo nog een beetje omhoog en pauzes eruit en dit is een top bak!

ik begrijp wel dat jullie deze bak mooi vinden maar als ik het china filmpie zie en dat is voor mij altijd meer een indicatie van wat het zou kunnen worden en ik vergelijk dat met wat ik op de demo bij Fuego heb gezien en ik vergelijk dat dan weer met de filmpjes van de straat dan zeg ik zoek even de verschillen, want de pracht van de kleuren uit china en deels uit de demo, die zie ik niet terug in de straat versie.
Hij is groot en vooral de timing van crackling effect aan het einde vind ik geweldig maar de kleurenpracht van weleer zie ik er maar ten delen in terug.

maar het is wel een straatvuller.

als dan en of wat als dan en of....

dit is een hele dikke bak, punt....uit....

ik zal snel mijn film posten, gefilmd vanaf 60 meter, dan komt deze veel beter tot zn recht

Ik hoop dat deze straks met een leuke freakactie iets goedkoper te bestellen is.

Hele mooie bak om net voor The Next Level te schieten....

Zeer gave bak dit. Deze geschoten na onze show om eens rustig van te kunnen genieten, nou, dat is gelukt! Een rustig tempo, dikke effecten en goede burst. Erg gaaf die tails in combinatie met de comet. Staat zeker weer op de lijst voor komend jaar!

Laatst bewerkt:
Hele gave bak! Iedereen genoot ervan. Heel sierlijk en waardige opvolger van de Serenity die ik vorig jaar had :handsup:

Na de Coco Blue en de Waikiki was het de beurt aan de Acatenango.
Dit beest was de beste waaier die ik tot dan toe legaal had gezien! Voor als je de Skyline on Fire een te grote hap uit het budget vind, is deze zeker aan te raden. De mines die er in zitten zijn overigens wel 30 mm, maar al indrukwekkend genoeg! Ook de kleurenpracht met de strakke timing maken dit tot een topbox. Het doorlonten door de Chinees was overigens puik gedaan, ik kan me geen pauze herinneren.

Als jullie zouden moeten kiezen tussen deze en de serenity (geen compound), welke zou je kiezen? Vind ze beide geweldig maar kan weinig verschil ontdekken. Iemand ze beide gehad toevallig?

Ik zou voor deze gaan vind deze iets kleurrijker. Serenity ook gehad, ook een goeie box maar deze is op de films toch nog beter. Maar allebei Topboxen :)

Films veel vergeleken en Acatenango is meer goud, Serenity meer kleur, diversiteit en een wat pittiger finale.

Als jullie zouden moeten kiezen tussen deze en de serenity (geen compound), welke zou je kiezen? Vind ze beide geweldig maar kan weinig verschil ontdekken. Iemand ze beide gehad toevallig?

Afgelopen jaarwisseling stond ik voor dezelfde keuze. En heb toen deze (Acatenango) gekozen. Volgende jaarwisseling staat voor nu wel de Serenity, maarja misschien komt Evolution wel met een Acatenango 2.0.

Back
Bovenaan