Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ja, aardige box, punt.
maar vond ‘m toch wat tegenvallen eerlijk gezegd, beetje traag ook al is dat natuurlijk persoonlijk, maar gaat het volgend jaar niet meer worden.
Ik denk dat je deze ook op een grotere afstand moet zien en in een relatief klein (Amsterdams) buurtje
is de stijghoogte best wel flink. Na deze de Transbomber geschoten en die (al is het natuurlijk een ander type) Heeft echt veel meer impact.
Wat een pracht bak!
Alleen de tails net voor het einde vind ik op een onlogische plaats. Daar had ie van mij mee mogen beginnen.
Was inderdaad echt een prachtbak, alleen had ik wel veel die niet omhoog kwamen en op de grond ploften, dat was nog wel even uitkijken.
Wat een pracht bak!
Alleen de tails net voor het einde vind ik op een onlogische plaats. Daar had ie van mij mee mogen beginnen.
Wat een prachtig bak zeg, 1,5 minuten dik genieten.
Pauzes had ik voorkomen door snel lont er tussen te plaatsen, dikke aanrader dus. Zal nog een filmpje volgen.
Wat een absolute topper was dit zeg! mooie sierlijke box met een iets lager tempo dan de overige cakboxen van dit moment.
juist het iets rustigere tempo past perfect bij deze box. misschien alleen de tails op het begin ipv het einde en hij is helemaal perfect.