Aanbod (online)folders Duitsland 2017/2018

Heb in Duitsland een Aldi Sud lijst meegepikt. Volgorde is anders maar wat opvalt is dat de "Dragon fire" een hele andere cake is op de lijst die in de filialen ligt.

ALDI SUD 2017/2018 Filiaal Lijst
20171211_232517.jpg

Ben er benieuwd.. Er komen inderdaad veel verschillende lijsten langs! :bonk:

Laatst bewerkt door een moderator:
https://www.instagram.com/p/BckbJK_hTlG/

Bestelformulier voor Lidl. Nog niet bekend of dit echt is, Lidl ontkent dat die fenomeen gaat bestaan bij Lidl. Normaal is dit alleen Aldi die op deze manier werkt.

De filiaal Isselburg-Anholt doet dit al jaren hoor, naar mijn idee een stuk efficiënter & eerlijk dan steeds vechten voor je cakes wanneer de nieuwe container binnen komt rollen :D

Lijkt wel alsof er zelfs een spelfout instaat. Rechtsboven zatekdag in plaats van zaterdag :p?

Haha scherp! Ik heb even teruggekeken naar het bestelformulier van 2016/2017 en daar staat dezelfde spelfout. Een ezel stoot zich geen twee keer aan dezelfde steen dus ik denk dat dit een neppe lijst is.

Ik denk trouwens dat t wel de niewe folder is van lidl omdat er een nieuw product bij zit ten opzichte van vorig jaar "ghost catchers"

ik ga er vanuit dat deze lijst gewoon echt is, ghost catchers was er vorig jaar al he :)
maar zijn wel 3 andere nieuwe cakes idd :D

zojuist in niederkruchten het bestelformulier gehaald va de LIDL, is idd waar dat men dit jaar daarmee werkt.
geldt alleen voor filiaal niederkruchten staat er bij.

zojuist in niederkruchten het bestelformulier gehaald va de LIDL, is idd waar dat men dit jaar daarmee werkt.
geldt alleen voor filiaal niederkruchten staat er bij.

Gelukkig hebben alle lidl's t zelfde assortiment dus zal dit de lijst zijn van alle lidl's uit duitsland

gewoon ietsje verder Duitsland in, heerlijk op je gemak je producten pakken , zonder wachten of druk gedoe :)

Back
Bovenaan