Full Traction

Vind persoonlijk de Full Traction even goed als de Cruel Tration (vorig jaar beide gehad). Voor de prijs is daarom de Full Traction veel interessanter.

Hoeveel boxen waren er in voorraad dat het nu al uitverkocht is dan :shocked: Voorgaande jaren waren er tijdens de wraakactie altijd zat boxen. Klinkt dit jaar dus meer als een lokkertje. Naja dan maar geen Katan dit jaar :sad:

Hoeveel boxen waren er in voorraad dat het nu al uitverkocht is dan :shocked: Voorgaande jaren waren er tijdens de wraakactie altijd zat boxen. Klinkt dit jaar dus meer als een lokkertje. Naja dan maar geen Katan dit jaar :sad:

Dit had je van te voren wel kunnen weten dat hij snel uitverkocht zou zijn. Omdat dit vorig jaar een van de beste:thumbup: was uit de freak actie

Dit had je van te voren wel kunnen weten dat hij snel uitverkocht zou zijn. Omdat dit vorig jaar een van de beste:thumbup: was uit de freak actie

Ja duh heb elke dag op die site zitten kijken. Dus ik kijk even op t verkeerde moment and its gone. Daarom denk ik dat er niet veel van die boxen waren.

Ow heb hem niet gekocht maar kon hem gewoon in mijn winkelmandje doen.
En afgelopen dagen was hij ook echt verdwenen van de site en nu staat hij er weer op.

Back
Bovenaan