mikeole
VWC lid
Zag 'm al voorbij komen. Thnx!Heb er gelijk maar 4 besteld![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zag 'm al voorbij komen. Thnx!Heb er gelijk maar 4 besteld![]()
Atmosphere box aanschaffen![]()
Goed om te weten, ik zal er op letten als er meer info over de nieuwe boxen bekend wordt![]()
Hoeveel boxen waren er in voorraad dat het nu al uitverkocht is danVoorgaande jaren waren er tijdens de wraakactie altijd zat boxen. Klinkt dit jaar dus meer als een lokkertje. Naja dan maar geen Katan dit jaar
![]()
Dit had je van te voren wel kunnen weten dat hij snel uitverkocht zou zijn. Omdat dit vorig jaar een van de bestewas uit de freak actie
Ja duh heb elke dag op die site zitten kijken. Dus ik kijk even op t verkeerde moment and its gone. Daarom denk ik dat er niet veel van die boxen waren.
De laatste 2 staan er nu op. Deze komen van geannuleerde orders of orders die niet afgerond zijn. Lief zijn en eerlijk delen hé![]()
De laatste 2 staan er nu op. Deze komen van geannuleerde orders of orders die niet afgerond zijn. Lief zijn en eerlijk delen hé![]()
Zijn weg nu![]()
Is het nog mogelijk om na betaling de aankoop te annuleren?
Zijn weg nu![]()
Sorry, ik moest deze box hebben dus heb mijn andere order laten annuleren en deze gekocht
![]()