Aanbod (online)folders Duitsland 2017/2018

Die "bestellijst van Lidl" is makkelijk..bij de ingang of de doorgang naar het magazijn liggen deze lijsten..invullen wat je wil hebben en aan de medewerker geven die bij het magazijn doorgang staat. Minuut of wat later karretje met je vuurwerk word aan je overhandigd en je mag naar de kassa..geen geduw of getrek..lekker rustig en op t gemakje

Die "bestellijst van Lidl" is makkelijk..bij de ingang of de doorgang naar het magazijn liggen deze lijsten..invullen wat je wil hebben en aan de medewerker geven die bij het magazijn doorgang staat. Minuut of wat later karretje met je vuurwerk word aan je overhandigd en je mag naar de kassa..geen geduw of getrek..lekker rustig en op t gemakje

maar dan mis je juist de lol van zelf pakken :)

stuur nou niet iedereen verder Duitsland in , straks moet ik ook steeds verder en eigenlijk bevalt het me prima zonder al die neurotische landgenoten die het vertikken om maar ook ff een klein uurtje verder te rijden dan de grens

stuur nou niet iedereen verder Duitsland in , straks moet ik ook steeds verder en eigenlijk bevalt het me prima zonder al die neurotische landgenoten die het vertikken om maar ook ff een klein uurtje verder te rijden dan de grens

Heel vreemd ik snap echt die drukte problemen niet hoor, heb er zelf namelijk al jaren geen last van vlak aan de grens. Weet wel dat je niet s'ochtends vroeg moet gaan, maar beter tegen de middag. Iedereen denkt nog steeds dat ze er vroeg bij moeten zijn, echter word het gewoon meerdere malen per dag aangevuld. In de middag nog nooit last gehad van drukte. Aldi gewoon rustig je lijstje invullen inleveren, max 5 minuten later krijg je je karretje vol terug. Kassa ook max 5 minuten wachten;)

Zijn zaken in Nederland waar het drukker is iig;)

28 dec gewoon eind van de ochtend aankomen en je hebt nog volop keus en dan heb je de eerste golf mensen al weer gehad ik snap echt al die drukte niet hoor met mensen die om 6 uur sochtens al voor de deur staan pff ik draai me dan nog wel een paar keer om en ik heb elk jaar gewoon mijn lijstje wat ik wil hebben.

Toevallig heb ik zelf minder leuke ervaringen, heb ook jaren gehad dat ik verschillende momenten op de dag heel lang moest wachten bij de kassa's. En ik hoor iedereen over bestel formulieren? in Drenthe de grens over heb ik in 5 jaar bij de lidl nog geen formulier gezien! Is alleen maar graaien in de bakken.

Laatste jaar ging is bijvoorbeeld heel vroeg, dit was wel wat prettiger maar alsnog erg druk. Het beste is inderdaad tegen het middag uur naar duitsland te gaan. Eet een lekkere currywurst en maak er een leuke dag van

Nogmaals een verzoek. Geneuzel over Duitsland, ophalen... drukte... etc. Etc. Doe dit aub in het Duitsland topic. Dit is voor folders!!!!

De folder van Centershop ziet er natuurlijk geweldig uit. Ik ga nu al 3 jaaf naar Kalkar, en ik sta al 3 jaar in een zo goed als lege winkel.

Hebben ze wel wat in Kalkar en moet ik gewoon eerder aanwezig zijn of...?

De folder van Centershop ziet er natuurlijk geweldig uit. Ik ga nu al 3 jaaf naar Kalkar, en ik sta al 3 jaar in een zo goed als lege winkel.

Hebben ze wel wat in Kalkar en moet ik gewoon eerder aanwezig zijn of...?

redelijk op tijd zijn en vragen ze willen lang niet alles in de winkel zetten wegens anders chaos wordt!!

nee geen lijsten. lijsten kom je alleen tegen bij aldi of lidl in de grens plaatsen. verders graag ontopic houden uur over folder :)
vragen over duitsland is ander topic voor !!!

Back
Bovenaan